fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: קייטנות חנוכה רק בגבעת רם וברמת רבין

בשל מספר נרשמים נמוך. מכרזי הפעלת בתי הספר בעיר, שכיום מופעלים על ידי רשת אורט ורשת אמי"ת, ייפתחו לגורמים נוספים
ועדת החינוך בכרמיאל | צילום: באדיבות עיריית כרמיאל
ועדת החינוך בכרמיאל | צילום: באדיבות עיריית כרמיאל
אתמול, ראשון, התכנסה ועדת החינוך בכרמיאל בפעם השנייה מאז הבחירות לראשות העירייה. הוועדה דנה בתוכנית בינוי לבתי הספר ניצנים, רקפת, כלנית ואף החווה החקלאית. התוכניות בוחנות חלופות שונות בהן אופציה להקמת מבנה חדש עבור בית הספר ניצנים ומתחם חדש לחווה החקלאית.
ראש אגף החינוך, אודי איזק, עדכן אודות תוכנית ההזנה בבתי הספר היסודיים, תוכנית שמופעלת בעיר במשך שנים אך לא הוסדרה עד כה, מכיוון שמתקיימת עבודת מטה משותפת מול משרד החינוך במטרה לקדם את הסדרת ההזנה, לפחות בחלק מבתי הספר היסודיים, דבר שהעלה לדיון את שאלת השוויון בחינוך בעיר.
מנכ"לית רשת המתנ"סים, איריס צין, הציגה את קייטנות חנוכה שיופעלו עבור ילדי הגנים וכיתות א'-ג' בשלוחות רמת רבין וגבעת רם. הרקע להפעלת הקייטנות הוא העדר תקצוב ממשלתי להפעלת בית הספר של החגים על ידי משרד החינוך. עיריית כרמיאל, באמצעות רשת המתנ"סים, החליטה על מתן מענה חלופי שיעמוד בדרישות ובתקנים המחמירים של משרד החינוך ואף יהיה נגיש כלכלית לחתכי האוכלוסייה השונים. נתוני ההרשמה שהציגה צין היו נמוכים יחסית ויוחסו סביב השולחן לכך שהקייטנות יופעלו ברמת רבין ובגבעת רם בלבד בשל אילוצים שונים.
ראש העירייה משה קונינסקי וראש מינהל חינוך סקרו את לוחות הזמנים לקיומם של מכרזי הפעלה לבתי הספר העל יסודיים בעיר, שכיום מופעלים על ידי רשת אורט ורשת אמי"ת. ראש העירייה  הדגיש כי בעבר לא אפשרו לכל המעוניינים לגשת למכרז, אך בשלב זה אין בכוונת העירייה למנוע מגורם כלשהו לגשת.
לבסוף, שיתף ראש מינהל החינוך בהשלמת הליך מינוי מנהל יחידת נוער העירונית, אסף פרי ובנושא עתידה של התוכנית המודולרית בעיר, שתופעל על ידי העירייה בשל ביטולה על ידי משרד החינוך.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות