fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: חשד לרצח אישה צעירה ברחוב הגליל

בשעות הבוקר התקבלה הודעה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה
מזירת הרצח ברחוב הגליל צילום: אלכס הובר

היום (רביעי) בשעות הבוקר התקבלה הודעה על אישה שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה ברחוב הגליל.
כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ופתחו בחקירה ואיסוף הממצאים.
מבירור ראשוני עלה חשד כי הקורבן הותקפה ונדקרה באמצעות כלי חד. בתום הערכת מצב הוטלה החקירה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית. לפני זמן קצר, עוכבה חשודה בשנות ה-30 לחקירה. הרקע למקרה עדיין לא ידוע והחקירה בעיצומה.
מד"א מוסר: בשעה 05:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על אשה מחוסרת הכרה בדירה בכרמיאל. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בדיקות רפואיות וקבעו את מותה של אשה כבת 32.
פאראמדיק מד"א אדי קחני סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו אשה כבת 32 מחוסרת הכרה, עם פצעי דקירה, היא הייתה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות ולצענו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".
ההרוגה  התגוררה בדירה בקומה הרביעית של הבניין, לשם עברה אך לפני חודש. עד אז התגוררה עם אמה ברחוב האילנות.
מדובר בבחורה נורמטיבית, שעבדה באחד הבנקים בעיר, בוגרת תיכון מגדים. אמה משמשת אם הבית של ויצו בעיר. אחת השכנות סיפרה כי בשעות הבוקר המוקדמות שמעה דפיקות חזקות מהקומות העליונות ועד שיצאה הבניין כבר היה מלא בשוטרים.
שכנה נוספת סיפרה כי יצאה מביתה סמוך לשעה 5:00 והבחינה באור דולק בדירה. "לא ראיתי מה בדיוק קורה שם, אבל מיד אחרי זה הגיעו ניידות ואמבולנס. נבהלתי כי חשבתי שקרה פיגוע. רק אחר כך הבנתי שזה רצח", אמרה השכנה
החשודה שנחקרת מוכרת למשטרה מתחום הסמים. צוות טכנאי זיהוי פלילי של המשטרה הגיע לזירה, ואוסף ממצאים מדירת המנוחה. בני משפחתה הגיעו למקום ופרצו בבכי וזעקות כאב. האם פונתה על ידי מד"א לטיפול לאחר שלא עמדה במעמסה.

משטרת כרמיאל בזירת הרצח צילום משטרת ישראל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות