fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל: אין הסכם עבודה קיבוצי ברשת המתנסי"ם

יו"ר הנהלת רשת המתנ"סים, שולה כהן: "אנחנו בתהליכים. טיוטת ההסכם כמעט מוכנה. בארגון כמו מתנ"ס, שאין לו הכנסות קבועות, זה מאוד מורכב"
שולה כהן ויואב קליין חילופי משמרות - צילום אלכס הובר

בשנת 2017 אושר סכסוך עבודה ברשת המתנ"סים כרמיאל. היום, בחלוף כמעט שנתיים ההסכם טרם נחתם.

כזכור, הנהלת הרשת סירבה לכלול בהסכם עבודה את מנהלי השלוחות, מדריכים שעתיים ועובדי מנהלה נוספים, הוועדה לתיאום וביצוע של ההסתדרות אישרה אז מספר סכסוכי עבודה במשק, ביניהם מרכז תרבות וספורט כרמיאל (רשת המתנ"סים).

שולה כהן, שכיהנה בין השנים 1988 ועד 2009 כיו"ר ההסתדרות במרחב, לאחר מכן כסגנית ראש העיר עת הסכסוך, אמרה אז: "צריך להבין שלרשת אין תקציב קבוע. אני הייתי בעד הסכם קיבוצי. המו"מ התפוצץ על רקע הדרישה של ההסתדרות שגם עובד שעתי ייכלל בהסכם".

יו"ר ההסתדרות במרחב, יואב קליין, בשעתו: "המשא ומתן לא התקדם בשל הדרישה שלי שההסכם יחול על כל עובדי המתנ"ס ואילו ההנהלה לא הייתה מוכנה שההסכם יחול על מנהלי שלוחות, עובדי מנהלה ומדריכים, על אף שאלה האחרונים הם עובדים שעתיים, המקבלים שכרם בתלוש משכורת מסודר מהרשת".

שולה כהן, היום יו"ר הנהלת רשת המתנ"סים: "אנחנו בתהליכים לחתימת הסכם. טיוטת ההסכם כמעט מוכנה. בארגון כמו מתנ"ס שאין לו הכנסות קבועות זה מאוד מורכב. אני מקווה כי ייחתם הסכם בזמן הקרוב".

יו"ר ההסתדרות במרחב, יואב קליין: "אני מחכה לטיוטה של ההסכם מהרשת".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות