fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: קבוצת הילדים של כפר ורדים זכתה באליפות מחוז מפרץ

הקבוצה, שסיימה את העונה עם 17 ניצחונות והפסד בודד, הוזמנה ללשכתו של ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, שם זכתה לברכות, מחמאות ולהרבה כבוד
אלופים. ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, מארח את קבוצת הילדים שזכתה באליפות

קבוצת ילדים א' של עצמה כפר ורדים בהדרכתו של המאמן נסיב פלאח, זכתה באליפות לאחר שסיימה במקום הראשון במחוז מפרץ.

הקבוצה סיימה את העונה עם 35 נקודות ומאזן מרשים של 17 ניצחונות והפסד ליגה בודד.

סגל הקבוצה מנה את השחקנים הבאים: אורי עידו, ארז אלמליח, קורן בייקר, אוריין בן גיגי, עוז בן יוסף, יובל ברזלי, איתן ברק, אריאל הירש, וג'די חבקה, נדב טל, ברק לביא, יהונתן לחמני, אראל מוגרבי, רותם עובדיה ואלון תמיר.

בעקבות הזכייה באליפות, זימן ראש מועצת כפר ורדים אייל שמואלי, את הקבוצה ללשכתו, שם בירך אותם על ההישג והעניק להם מגן הוקרה.

שמואלי: "הבאתם הרבה כבוד וגאווה ליישוב שלנו, והוכחתם שגם מיישוב קטן אבל עם לב גדול אפשר לייצר אלופים. הצגתם במהלך העונה כדורסל מהנה ואטרקטיבי, הפגנתם כישרון ויכולת, נחישות ורוח לחימה, והוכחתם שבזכות השקעה והתמדה הנכם ראויים לתואר האליפות. אני מודה לצוות המקצועי בראשות מנהל הספורט ביישוב שי מינסטר ולמאמן נסיב פלאח, על העבודה הנפלאה. מועצת כפר ורדים תמשיך לתמוך ולטפח את הספורט, התחרותי והעממי, ושתהיה לכולנו חופשת קיץ נעימה ובטוחה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות