fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: מאמן נהריה דני פרנקו השלים את הרכב הצוות המקצועי

עופר רחימי ומעוז מלכה מונו לעוזרי מאמן. אסף שלום יהיה מאמן הכושר. היו"ר ניסים אלפסי: "בחרנו צוות מנצח"
חוזר להיכל. מאמן הכושר אסף שלום צילום: אדריאן הרבשטיין

(ליגת העל) עירוני נהריה

המאמן החדש של עירוני נהריה דני פרנקו, השלים את הרכב הצוות המקצועי שיעבוד לצדו בעונה הקרובה. עופר רחימי, שאימן בעונה שעברה את מכבי חיפה מהליגה הלאומית ופוטר בשלהי העונה, מונה לעוזר המאמן. מעוז מלכה, שהיה עוזרו של המאמן הקודם אריק אלפסי, ימשיך וישמש כעוזר מאמן שני. אסף שלום, רכז חינוך גופני בבית הספר למדעים ואומנויות בעיר, יהיה מאמן הכושר.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אנחנו שמחים על השלמת הצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. מדובר בצוות מקצועי ראוי, מיומן, בעל איכויות גבוהות ביותר ועם ניסיון שהצטבר בקבוצות בליגת העל ובנבחרות ישראל. אני בהחלט גאה לומר שיש לנו צוות מנצח ומאחל לכולנו עונה מוצלחת, פורייה בהישגים, מהנה וחווייתית עבור אוהדנו המסורים".

המאמן דני פרנקו: "אני שמח לשתף פעולה עם צוות באמת איכותי, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית. מצפה לנו עבודה רבה, אבל אני מאמין שביחד נוכל להוביל את עירוני נהריה להצלחות".

מאמן הכושר החדש אסף שלום, מתמחה בתחום הפיזיולוגיה והקואורדינציה וסטודנט ללימודי דוקטורט בתחום האימון הגופני, חוזר לקדנציה שנייה בקבוצה.

"אני שמח לחזור לשתף פעולה עם המאמן דני פרנקו, אתו יש לי חיבור נפלא, ולהיות חלק מצוות מקצועי איכותי שכזה", אמר שלום, "יש לי זיכרונות טובים מהקדנציה הקודמת המוצלחת שלי בעירוני נהריה, ובנוסף אני רואה חשיבות רבה בחיבור הקבוצה לקהילה. אני מלא באנרגיה וכבר מחכה לפתיחת האימונים".

בימים אלה נמצאים המאמן פרנקו והיו"ר אלפסי בארה"ב, שם הם עוקבים אחר מספר שחקני חיזוק המשחקים בליגת הקיץ.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות