fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: לא רואים את עכו ממטר

הפועל עכו ספגה הפסד ליגה שלישי רצוף (2:0 לראשל"צ), ושוב, בגלל טעות שיפוט קשה. המאמן אלי כהן: "יש לנו בעיה בהתקפה. חייבים להתחזק"
מתוסכל על הספסל. מאמן הפועל עכו אלי כהן צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)
להפועל עכו, לאור יכולתה החלשה, לא הגיע לנצח את משחק הבית במחזור האחרון את הפועל ראשל"צ. מצד שני, גם לא הגיע לה להפסיד. אבל עכו שוב סבלה מטעות שיפוט קשה שהובילה להפסד, 2:0, השלישי שלה ברציפות. ההפסד הותיר את הפועל עכו במקום ה-12 בטבלה עם 21 נקודות, אבל הרחיק אותה 7 נקודות מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון, וקירב אותה 7 נקודות למקום ה-14, ממנו הולכים למשחק הישרדות נגד הירידה לליגה א'. אם הפועל עכו לא תבצע שינוי חד ביכולתה ותתחזק, תסריט הבלהות של העונה שעברה עשוי בהחלט לחזור על עצמו.
הפועל עכו התייצבה למשחק הביתי נגד ראשל"צ כשהיא מעודדת מהישגיה בבית: 5 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד בודד. אלא שכמו בהפסד הבית הקודם, גם הפעם מי שהוביל להכרעה היה שופט המשחק. הפעם מדובר בשופט מג'ד רושרוש, שקבע בדקה ה-52 פנדל לזכות האורחים מראשל"צ. מדובר בהחלטה הזויה שכן השופט רושרוש עמד מטר אחד בלבד מהאירוע שהתרחש ברחבת עכו. כדור הוגבה לרחבה, שחקן ראשל"צ נגח והכדור ניתז בעורפו של המגן עלא ג'עפר. השופט אפילו לא היסס והצביע לעבר הנקודה הלבנה. השוער העכואי אופק אנטמן הדף את הבעיטה, אך שחקנה של ראשל"צ המשיך את הכדור החוזר בנגיחה פנימה, 1:0 לראשל"צ. בדקה ה-70 נגמר המשחק עבור עכו. כדור חופשי שהוגבה לרחבה מצא את ראשו של שחקן אורח, שהמשיך בנגיחה קלה לרשת, 2:0.
המאמן אלי כהן: "אנחנו בתקופה לא טובה. אני מאוכזב מההפסד, כי אנחנו כן מגיעים למצבים, אבל לא מבקיעים וזו בעיה קשה. אין לנו מי שיסיים את ההתקפות עם כדור ברשת. אין לי טענות לשחקנים כי הם באמת עושים את המקסימום, עובדים חזק באימונים, נלחמים ומשקיעים במשחקים. אנחנו חייבים להתחזק, אבל בגלל המגבלות התקציביות נצטרך לבצע שינויים בסגל. כלומר, לשחרר שחקנים כדי שיתפנה לנו תקציב להביא אחרים שיתאימו לנו יותר. אני מכוון בעיקר על חיזוק בחלק הקדמי. אנחנו עדיין עם 21 נקודות בקופה, אבל כדי לברוח מהתחתית נהיה חייבים לייצר עוד נקודות".
מי שעשוי להיות משוחרר כבר בימים הקרובים הוא הקשר דייגו ניקולאייבסקי, שכבר יותר מחודשיים לא משולב במשחקי הקבוצה.
בית"ר נהריה (ליגה ב')
בית"ר נהריה ספגה במחזור האחרון הפסד ליגה שני רצוף ומתחילה לאבד גובה בצמרת הגבוהה.
חניכיו של המאמן ג'קי שריקי, רשמה הפסד חוץ, 4:1, לצעירי כפר כנא. הבית"רים הציגו משחק חלש וכבר פיגרו, 4:0, לפני שבדקה ה-86, רון בן בסט, כבש וצימק מעט את הגלולה המרה.
ההפסד דרדר את בית"ר נהריה למקום השמיני בטבלה (25 נקודות) והרחיק אותה 2 נקודות מהמקום החמישי, שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.
 סקציה מעלות (ליגה ב')
סקציה מעלות הפסידה למוליכת הטבלה, איחוד בני מג'ד אל כרום, 1:0, ונותרה בחלק התחתון של הטבלה. יתרונה של המארחת בלט כבר מהפתיחה, ולמעלות, שספגה בדקה ה-44 את שער החובה, לא היה מענה.
למרות ההפסד, נשמר הפער בין מעלות (מקום 11 עם 16 נקודות), למקום ה-13, ממנו הולכים למשחקי הישרדות נגד הירידה לליגה ג', על 4 נקודות.
הקבוצה צירפה את הקשר האחורי בן פאר (18), שפתח את העונה בבית"ר נהריה, ובכוונתה לצרף לפחות עוד שני שחקני חיזוק.
אחי עכו (ליגה ב')
אחי עכו השלימה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, כשסיימה את מפגש החוץ שלה נגד עירוני כאבול בתיקו אפס. חניכיו של המאמן פריד סכניני שמרו על מקומם התשיעי בטבלה עם 22 נקודות, ועל פער 5 נקודות מהמקום החמישי, שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון.
(ליגה ג') הפועל שלומי – הפועל עירוני כרמיאל, 7:1
הפועל עירוני כרמיאל שמרה על פער 4 הנקודות מהמוליכה, מכבי שעב, אחרי ניצחון חוץ מוחץ על הפועל שלומי, 1:7. בחגיגת השערים השתתפו: איליה זאיקה ודין כהן – 2 שערים כ"א, צח טופרק, נתן נודלמן וסהר דהן – שער אחד כ"א.
החלוץ פאדי בדראנה, שוחרר ועבר להפועל צפת מליגה ג'. בדארנה הגיע לכרמיאל בקול תרועה רמה ואחרי שסיים את העונה שעברה כמלך השערים בהפועל טובא/זנגרייה (33 שערים). בדארנה התקשה לשחזר את יכולת ההבקעה שלו גם בכרמיאל, ורשם במדיה שני שערים בלבד. לאור האכזבה מיכולתו הוחלט על שחרורו.
 דור העתיד
גביע המדינה
נוער
הפועל מטה אשר – הפועל עכו, 6:2. למטה אשר: רועי אלפסי ואבירם נגאטי. לעכו: אליאב בן עמי – 2 שערים, אוריאל אלביליה, אינן גונסלס, שון צרפתי ועומר לוי.
נערים ג'
הפועל עכו – בני יהודה ת"א, 3:2. לעכו: זיו טוויזר – צמד שערים.
הפועל כרמיאל ועדת משמעת: שבוע אחרי שהועמדה לדין משמעתי בעקבות התפרצות לשדה משחק ופגיעה על ידי אוהדים וספגה קנס של 3000 שקלים, קבוצת נערים ג' של הפועל כרמיאל שוב כיכבה בוועדת המשמעת של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. הסיבה הפעם, שיתוף שחקן שלא כדין, במשחק נגד קריית טבעון. כרמיאל אומנם ניצחה, 0:4, אך תוצאת המשחק בוטלה בעקבות שיתופו של השחקן מוחמד דבאח, שהיה אמור להיות מורחק. בעקבות ההרשעה, ספגה כרמיאל הפסד טכני (3:0) וקנס של 1000 שקלים.
לאן השבוע
לאומית (מחזור 20)
בני סכנין – הפועל עכו (יום שני, 20.1, שעה 19:00)
ליגה ב' (מחזור 18, יום שישי, 17.1)
סקציה מעלות – צעירי כפר כנא (שעה 12:30)
בית"ר נהריה – מכבי ביר אל מכסור (שעה 11:00)
בני ממב"ע – אחי עכו (שעה 14:00)
ליגה ג' (מחזור 15)
הפועל נהריה – הפועל צפת (שישי, 17.1, שעה 13:00)
הפועל עירוני כרמיאל – הפועל תרשיחא (שבת, 18.1, שעה 14:30)
הפועל תרשיחא – הפועל נהריה (שלישי, 21.1, שעה 14:30)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות