fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: יו"ר הפועל נהריה: "אני לא בובה"

עמוס גבריאל, מסרב לאיחוד עם בית"ר נהריה מאחר ולדבריו, הוצע לו תפקיד ללא סמכויות. בינתיים, הקבוצה נרשמה לליגה ואף מינתה צמד מאמנים
יו"ר הפועל נהריה, עמוס גבריאל / צילום: מיכה פישנזון

הפועל נהריה (ליגה ג')

אחרי שניסיון האיחוד עם בית"ר נהריה לא צלח, לפחות לעת עתה, הקבוצה נרשמה השבוע לליגה ובשבוע הבא (יום רביעי, 15 באוגוסט) תפתח באופן רשמי את הכנותיה לעונה הקרובה. שני שחקני הקבוצה, עומר בנימין ועמית משה, מונו למאמנים. אלון שלמה ישמש כמנהל מקצועי ועידן פריינטה יהיה מנהל הקבוצה. לאימון הפתיחה הוזמנו כ-30 שחקנים.

היו"ר עמוס גבריאל: "זהו, אנחנו יוצאים לדרך וכל עונה מרגשת אותי מחדש. המטרה היא להתברג בצמרת".

בהתייחסו לכישלון האיחוד, אמר גבריאל: "30 שנה חיכיתי לרגע הזה, אבל לצערי כל נושא האיחוד לא יצא לפועל. מאוד תמכתי באיחוד, אבל לא כזה שהוא על הנייר בלבד. באתי לפגישה עם כוונות באמת טובות לקדם את הכדורגל בנהריה וכבר היו לי תכניות. רצו למנות אותי ליו"ר, אבל בלי שום סמכויות וללא יכולת להשפיע ולקדם דברים. אם הם רוצים בובות, שילכו לחנות צעצועים ויקנו להם אחת".

בהפועל נהריה הביעו דאגה מכך שייתכן מאוד ועיריית נהריה, שמאוד תמכה ברעיון האיחוד, תנסה כעת להתנער מתמיכה תקציבית בקבוצה ואף תנסה לפגוע בפעילותה.

היו"ר גבריאל, מרגיע: "ראש העירייה רונן מרלי, שאני מאוד מעריך, הבטיח לי באופן אישי שהקבוצה לא תיפגע ותמשיך לקבל תמיכה ואפילו מוגדלת. נכון שהוא מהתומכים הגדולים באיחוד, אבל עכשיו שזה לא הסתדר, קשה לי להאמין שהוא יפעל נגדנו. יש בהפועל נהריה 30 שחקנים, כולם כמעט תושבי נהריה, שלא יכולים בגלל אילוצים שונים להשתלב במסגרת המחייבת של קבוצה בליגה ב', והפועל נהריה מהווה עבורם אלטרנטיבה יחידה במסגרת ספורטיבית פעילה של קבוצת כדורגל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות