fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו ממשיכה בבניית הסגל

עד כה, הצטרפו 5 שחקני רכש חדשים. ביום שלישי תמריא הקבוצה לפולין, שם תקיים מחנה אימונים
שחקני הפועל עכו באימוני הפתיחה

רגע לפני שהיא יוצאת למחנה אימונים בפולין (יום שלישי, 16.7), ממשיכה הפועל עכו בגיבוש הסגל לעונה הקרובה, לאחר שהשבוע צירפה 4 שחקנים חדשים: איתן רצון (21), דייגו ניקולאייבסקי (26), עלא ג'עפר (24) ווהיב חביאללה (21).

רצון, שגדל במחלקת הנוער של טוברוק נתניה, שיחק בהפועל חדרה בעונת העלייה שלה לליגת העל, ובעונה שעברה בהפועל איכסל.

ניקולאייבסקי (26), שגדל במחלקת הנוער של גימנסיה דה לה פלטה מארגנטינה, שיחק בעבר בקבוצת אלמגרו מהליגה השנייה בארגנטינה, מכבי הרצליה, הפועל בני לוד והפועל מרמורק. ניקולאייבסקי הוא יהודי שעשה עלייה לישראל ונחשב למתאזרח.

ג'עפר, מגן ימני, חוזר לקדנציה שנייה בהפועל עכו, עמה שיחק בליגת העל. בעונה שחלפה הוא היה בהפועל איכסל, וקודם לכן שיחק במכבי הרצליה ובהפועל בני לוד.

גם חביבאללה מגיע מהפועל איכסל, לאחר שעונה קודם לכן, שיחק בהפועל פ"ת.

אלה, מצטרפים לאנואר מורד, שהיה לשחקן הרכש הראשון שהוחתם.

החלוץ הארגנטינאי דייגו סליס, שהיה אמור להצטרף לקבוצה, טרם הגיע לארץ ובעכו כבר החלו בחיפוש אחר שחקן זר אחר.

גם בעמדת השוערים אין התקדמות, כש-3 השוערים: ירדן קרישטול, אופק אנטמן ושלומי דנה, ממשיכים להתאמן, אולם טרם התקבלה החלטה בעניינם.

השוער הספרדי אנדראה לורנסו (24), שמשחק בליגת החופים של ישראל בהפועל כרמיאל, הוצע לקבוצה, אך המאמן אלי כהן מתלבט האם להביאו להתרשמות או ללכת על שחקן זר בעמדה התקפית.

גל קולני, שהחרים את אימוני הפתיחה עקב סירוב ההנהלה להעלות את שכרו, חזר לאימונים.

החלוץ אליאור סיידר, שהושעה מאימון הפתיחה עקב התנהגות בלתי הולמת כלפי מחזיקת זכויות הניהול בקבוצה, קרן בן נשר, התנצל ושב לאימונים. גם בקשתו לשדרוג שכרו, לא נענתה, למורת רוחו.

החלוץ בן אז'ובל, ממשיך להתאמן עם הקבוצה מאחר וסאגת העברתו להפועל חיפה, טרם הושלמה. נזכיר רק, כי הפועל חיפה שילמה בעונה שעברה דמי השאלה עבור השחקן בסך 225 אלף שקלים ועל מנת לרכוש את כרטיסו היא צריכה לשלם סכום נוסף של 600 אלף שקלים. נראה כי בחיפה ויתרו על השחקן ועכו צריכה כעת להחליט מה לעשות: להשאירו בקבוצה למרות עלותו הגבוהה או להעבירו לקבוצה אחרת.

לקבוצה צפויים 2 משחקי אימון לפני הנסיעה למחנה האימונים בפולין, כשעד אז אמור המאמן אלי כהן, לקבוע את רשימת היוצאים למחנה. המשחק הראשון נגד הפועל נוף הגליל (לשעבר הפועל נצרת עילית) והמשחק השני נגד הפועל חיפה, מתוכנן להתקיים ביום שישי (12.7) בשעה 10:00 בקריית חיים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות