fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו יצאה לדרך

הפועל עכו פתחה בהכנות לעונה הקרובה עם צוות מקצועי חדש, 26 שחקנים (מחצית מהם מהעונה שעברה), 3 שחקני רכש, שחקן שהושעה כבר באימון הפתיחה ועל מגרש שגובל בבית קברות
בהצלחה. המאמן אלי כהן עם שחקני הפועל עכו באימון הפתיחה

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, בעידן המאמן אלי כהן, יצאה השבוע לדרך. באימון הפתיחה נכחו 24 שחקנים, ביניהם: מחצית משחקני הסגל של העונה שעברה, שחקן הרכש היחיד שחתם עד כה בקבוצה, אנואר מורד, מספר נבחנים וכן שחקני בית של האגודה שסיימו גיל נוער. נעדרו: גל קולני, שמצוי במחלוקת כספית עם ראשי הקבוצה וטרם הגיע להבנות, וכן קפטן הקבוצה אליאור סיידר, שדווקא כן הגיע, התחיל להתאמן אך כעבור מספר דקות נדרש על ידי מנהל הקבוצה דוניה שינהולץ להפסיק ולצאת החוצה. הסיבה, לדברי הנהלת הקבוצה: התנהגות לא הולמת.

מתברר, כי לפני אימון הפתיחה ביקש סיידר לשוחח עם מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר. במהלך השיחה ביקש סיידר לפתוח את חוזהו ודרש שכר גבוה יותר ממה שנקבע בהסכם. בן נשר סירבה וסיידר יצא מהחדר כשהוא כעוס.

סיידר, אגב, לקח קשה את ההחלטה להשעותו מהאימון וביקש לשוחח עם בן נשר, אך זו סירבה לבקשה.

סיידר: "יש לי הצעות מקבוצות אחרות עם שכר גבוה יותר ותנאים טובים, אבל הפועל עכו זה הבית ואני מוכן להתפשר כדי לשחק פה. נכון שיש מחלוקת, ובשביל זה צריך לשבת ולדבר. אני מנסה להגיע להבנות אבל מרגיש שמזלזלים בי. ממש כואב לי שככה מתייחסים אל שחקן בית שסיכן את בריאותו ואת המשך הקריירה שלו, כשעליתי לשחק בחודש האחרון של העונה שעברה עם פציעה לא קלה, רק כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה. אני מקווה שנגיע להבנות ושאמשיך פה".

בהנהלת הקבוצה טוענים מנגד, כי סיידר זכה לשדרוג בשכר בהתאם לחוזהו, אבל עקב מגבלות תקציביות, אין באפשרותם בשלב זה לחרוג מהשכר שנקבע בהסכם בין הצדדים.

ביום שני, לאחר שיחה עם מנכ"ל הקבוצה צביקה מונקה, הוחלט שסיידר יתנצל בפני בן נשר ואז יורשה לחזור לאימונים סדירים.

אחת הקבוצות שהביעה עניין בחלוץ היא היורדת מליגת העל, בני סכנין. בהפועל עכו הבהירו, כי במידה ותגיע הצעה קונקרטית עבור השאלה או רכישה, ההצעה תיבחן ותישקל ברצינות.

סיידר, שחקן בית שגדל בהפועל עכו הוא מה שנקרא שחקן נשמה, שאהוב מאוד על האוהדים. למרות העונה הלא מזהירה של הפועל עכו בעונה שחלפה, הוא היה מהשחקנים הבולטים במחזורים האחרונים, וכבש שערים מכריעים במאני טיים.

בימים האחרונים יש ניסיון לגשר על הפערים בין הצדדים בתקווה לסיים את העניין.

מי שהיה בספק על המשך דרכו בקבוצה, אבל כן נצפה באימון הפתיחה הוא עזאת חלאילה שחתם לעונה נוספת.

באימון נכחו 3 שוערים: ירדן קרישטול, אופק אנטמן, והשוער הצעיר שלומי דנה, שחוזר משנת השאלה במכבי צור שלום מליגה א'.

מי שעוד הגיע לאימון הפתיחה הוא החלוץ בן אז'ובל, שסאגת המעבר שלו להפועל חיפה טרם הסתיימה. הפועל חיפה כבר הביע את רצונה לממש את האופציה עליו, אולם עליה להעביר סכום של 600 אלף שקלים לעכו. הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ, מנסה להפחית את הסכום, למרות ההסכם בין הצדדים, והמשא ומתן צפוי להיסגר בימים הקרובים.

החלוץ הארגנטינאי דייגו סליס, ששיחק בעונה שעברה בהפועל איכסל שירדה לליגה א', נעדר מאימון הפתיחה עקב עיכוב בטיסת החזרה שלו לישראל. סליס הבקיע במדי איכסל 9 שערים.

שחקן נוסף שצורף הוא הקשר דייגו ניקולאייבסקי, ששיחק בעונה שעברה בהפועל בני לוד ובהפועל מרמורק, שגם היא נשרה בסיום העונה לליגה א'. ניקולאייבסקי סיים את העונה שחלפה עם שער אחד בלבד.

הבלם עמיד מחאג'נה, שהיה מההפתעות הנעימות של העונה שעברה, עזב וחתם בשורות העולה החדשה ללאומית, הפועל אום אל פאחם.

אימון הפתיחה נערך במגרש האימונים של אחי עכו, בכניסה לעיר העתיקה. המאמן אלי כהן, שוחח תחילה עם השחקנים ולאחר מכן הציג את צוות עוזריו: מאמן הכושר החדש עאדל בהלול ומאמן השוערים אלי בכר. עוזר המאמן המיועד, מיכה טטרו, לא הגיע עקב בעיות אישיות, ובקבוצה כבר מחפשים לו מחליף.

בעוד פחות משבועיים תצא הקבוצה למחנה אימונים בפולין (16.7).

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות