fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חשבתם כבר איפה תרצו לבלות השבוע?

תרבות ופנאי: 27 בדצמבר - 3 בינואר - כל האירועים שיעשו לכם את השבוע
האנדלוסית מנגנת עם המנצח המוכשר צילום: שלמה שרביט

 

נהריה:

שבת, 28 בדצמבר, 20:30

סרט: "פעם אחת". סיפור אהבה לא שגרתי בין שני אנשים הנפגשים ברחובות העיר דבלין. אחד מהם (גלן הנסרד) הוא מוזיקאי רחוב חסר בטחון, השנייה (מרקטה אירגלובה) היא אם צעירה, צ'כית, המנסה למצוא את דרכה בעיר הלא מוכרת. בכמה ימים קצרים הם מבטאים את העבר שלהם, את האהבות הישנות שלהם ואת האהבה החדשה שמתהווה ביניהם דרך המוזיקה. הסרט מועמד לאוסקר עבור שיר הנושא.

היכל התרבות, 04-9829933

שני, 30 בדצמבר, 19:30

סטנד-אפ: הדר לוי. לוי תופיע בערב ההתרמה השנתי של נפגעות ונפגעי תקיפה מינית.

כרטיסים בעלות של 100 שקלים תוכלו לרכוש אצל רונית בן הרוש.

היכל התרבות, 04-9829933

 

הדר לוי
הדר לוי

שלישי, 31 בדצמבר, 21:00

סטנד-אפ: משה אשכנזי. מי שמסומן כהבטחה הגדולה של עולם הבידור הישראלי, לוקח את הצופה למסע מצחיק ואינטליגנטי מהילדות בעכו ועד ההורות בתל אביב.. מופע שנון, מצחיק ובועט.

קסטיליה הפקות, 9830*

 

כרמיאל:

שבת, 28 בדצמבר, 21:00 

סטנד-אפ: "גיורא זינגר". הוא כנראה הרוסי היחידי בארץ שלא הלך ללמוד בטכניון והחליט לעסוק בסטנד-אפ כמקצוע. זינגר מציג מופע מושחז וחכם, חוצה מגזר וגילאים.

היכל התרבות כרמיאל, 04-9881111

גיורא זינגר, צילום: אופיר זגורי

ראשון, 29 בדצמבר, 18:00

מופע: בלאגן בקרקס. קרקס מיוחד במינו הכולל מגוון אמנים מהעולם: איש גומי מגאנה, להטוטנים ואקרובטים מרוסיה, אמן צללים מאוזבקיסטן, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, קוסם מפורסם מרוסיה ותזמורת של 32 נגנים. חבורת "בלאגן" – כוכבי היוטיוב הגדולים בארץ ישתלבו בקטעי הנחיה משוגעים במיוחד. מופע נפלא לכל המשפחה.

היכל התרבות כרמיאל, 04-9881111

חמישי, 2 בינואר, 16:00 

הצגת ילדים: "חפש את המטמון". מחזמר מוזיקלי ססגוני, כובש ומרגש בהשתתפות כוכבי הילדים האהובים: יובל המבולבל, רוי בוי, שי ורועי, קוגומלו ומיכל ינאי.

ההרפתקה מתחילה כשאל בית הספר מגיעה פיה מצחיקה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. באמצעות אומץ וחברות יגלו התלמידים שהמטמון האמיתי הוא היכולת לתת לאחר ויבינו שהדרך לא פחות חשובה מהתוצאה.

היכל התרבות כרמיאל, 04-9881111

 

מעלות – תרשיחא:

חמישי, 2 בינואר, 20:30

מופע: "היפה והחייט – אריק משעלי". קומדיה רומנטית בעברית ומרוקאית מאת ובכיכובו של אריק משעלי. המחזה עוסק במערכת יחסים בין סימו לאלגריה. לאחר 25 שנות נישואין האם האהבה עדיין מנצחת הכול? סימו חייט בן 50 מחפש קצת שקט אך אלגריה רעייתו רוצה יותר. כשהיא רוצה חופשה בפריז הוא מעדיף לנסוע לקברי צדיקים, כשהיא רוצה להזמין את משפחתה לשבת הוא מעדיף לברוח מהבית. מתוך חנותו הקטנה הוא משתף את הקהל במר גורלו, לבסוף הוא מגלה שאינו יכולה בלעדי אלגריה.

היכל התרבות מעלות תרשיחא, 04-9573050

המופע של טאיור חייט מגיע למעלות

שבי ציון :

מוצ"ש, 28 בדצמבר, 20:00

מופע: "איך הגלגל מסתובב". שמוליק קראוס, מחלוצי הרוק והזמר העברי, ששיריו מלווים את פסקול המדינה משנות ה-60 ועד היום. המופע כולל שירים מתקופת ״החלונות הגבוהים״ ועד

אלבומו האחרון משנת 2003: אינך יכולה, כל השבוע לך, זמר נוגה, ימים של קולנוע, מה איתי, לוח וגיר, רואים רחוק רואים שקוף, איך הגלגל מסתובב, גיטרה, אחרי 20 שנה, מכת שמש, נתפייסה, שוב, סוס עץ, זה קורה ועוד רבים אחרים.

פאב הפרה, 079-7023226

 

שלישי, 31 בדצמבר, 21:00

מסיבה: "happy new year". מסיבת השנה האזרחית המסורתית תתקיים על רחבות מגוונות  שלא יתנו לכם לנוח לדקה. ברחבה הגדולה – פריסטייל עם האחת והיחידה די.ג'יי פיצי שתדאג להכניס אתכם אל 2020 עם חיוך גדול על השפתיים ובמקביל בלאונג' השוקת ישמן אתכם אוצ'רי בסט טכנואידי עמוק מלא בבסים ובטמפרטורה הנכונה לקראת השנה החדשה.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש כי כל הקודם זוכה.

פאב הפרה, 079-7023226

 

רביעי, 1 בינואר, 20:30

סטנד-אפ: "קנדי אבלסון". עם שנינות, הומור חד ותזמון מופלא קנדי תוכיח לכם כמה נהדר זה לצחוק. כעולה מבוגרת וחדשה מקנדה קנדי מחזיקה בהשקפת עולם ובדעה על העם הישראלי.

התוצאה מתורגמת למופע עשיר במחשבות אישיות על החיים ועל כל מה שחשוב באמת.

פאב הפרה, 079-7023226

קנדי אבלסון צילום: הקומדי בר

חמישי, 2 בינואר, 20:00

מופע: "רוקפור- בחזרה לשבלול". לאור הביקוש הרב, יוצאת הלהקה להופעות נוספות עם אלבום המחווה לאלבום המיתולוגי של אריק איינשטיין ושלום חנוך שבקרוב ימלאו 50 לצאתו, ובציון יום הולדת 80 לאריק איינשטיין. הלהקה חוזרת לאלבום המחווה המשובח שהקליטה ב-1996 ומבצעת את שיריהם האהובים של איינשטיין וחנוך "למה לי לקחת ללב", "אחינועם לא יודעת", "קח לך אישה", "פראג", "אל תוותרי עליי", "כמה חם", "מה שיותר עמוק יותר כחול" ועוד רבים.

פאב הפרה, 079-7023226

 

 

סיורי חורף מודרכים

תיירות עין זיוון מזמינה את הקהל הרחב להשתתף בטיול מודרך לעמק קוניטרה בצפון רמת הגולן, המשלב תרבות, היסטוריה, סקירה ביטחונית ותצפית על גבול סוריה. הסיור הראשון יתקיים ביום שישי הקרוב 27.12 וייערך מידי שבוע לאורך חודש ינואר 2020.

הסיור ייצא מחניון כפר הנופש עין זיוון עם המכוניות הפרטיות, לכיוון עמק קוניטרה, שם תיערך תצפית אל גבול סוריה, תוך סקירה גיאוגרפית, היסטורית וביטחונית של האזור. משם ימשיך הסיור לכפר הדרוזי מג'דל שמס, שם תתקיים סדנת כנאפה במפעל של משפחת אבו גאב'ל וסיור בשוק המקומי "היעפורי", סמוך לקבר שיח יעפורי ועמק יעפורי.

הסיורים יתקיימו בימי שישי בין השעות10:00-13:00 , בתאריכים: 27.12, 3.1, 10.1, 17.1, 24.1, 31.1.

ההרשמה על בסיס מקום פנוי והיציאה לסיור בכפוף לתנאי מזג האוויר.

לפרטים: 04-6993610, http://www.enzivan.co.il/

שוק היעפורי צילום: תקשורות

 תערוכה: "זיכרונות ילדות"

תערוכה משתופת לאמניות בסגנון הנאיבי נירה לב ואביבה סונסינו במוזיאון עוקשי, אולמות האבירים, עכו העתיקה. בתערוכה זו מציגה אביבה, היום תושבת כפר סבא, זיכרונות מפולין בה נולדה, מהעלייה ארצה ומשנות ילדותה בבני ברק ובבת ים.

אביבה סונסינו מציירת את סיפור חייה כילדה שהיגרה אל ישראל של פעם בחן ובחמלה המאפיינים את מיטב הז'אנר הנאיבי. ציוריה מלאים בפרטים, במצבים ובדרמה, למרות הזיכרונות הלא פשוטים ואפילו הקשים – הסגנון הנאיבי מנצח.

האמנית נירה לב, ילידת חיפה, נשואה, אם לשלוש בנות וסבתא לתשעה נכדים, גדלה ברחוב הלל בשכונת הדר הכרמל בחיפה, אותה לא עזבה מעולם. היא מציירת משנות ה-90 ומשנת 2004 נחשבת למובילת הסצנה הנאיבית בישראל.נירה מציירת את זיכרונות ילדותה ונעוריה בשנות ה- 40 וה-50, את החופשות שבילתה אצל סבה וסבתה בקיבוץ גבעת השלושה, את חוויות החברות בתנועה המאוחדת, מוצפת בגעגועים לחיפה ולארץ ישראל של פעם, היפה, התמימה והנשכחת, שלדבריה "הולכת לי לאיבוד כל יום יותר ויותר".

שתי האמניות חברו יחד לתערוכה מרתקת לחשוף את הקהל לסגנון נאיבי המאופיין בסצנות אידיאליות מחיי היום יום. שתיהן מבטאות בציוריהן משאלות לב – איך היו אמורים להיראות החיים בתקופה של טרום המדינה והשנים הראשונות של המדינה הצעירה.

אוצרת: רחל זמר. פתיחה חגיגית: יום שישי, 27 בדצמבר, בשעה 11:00.

שעות ביקור בתערוכה: ימים א'-ה' ושבת בשעות 09:30-17:00, יום שישי 09:30-15:00.

זיכרונות ילדות
באדיבות: סדן הפקת אמנות

 

"שכנים" – פסטיבל תרבות ייחודי במעלות תרשיחא

יוצרים מקומיים, אמנים, מוזיקאים, שחקנים, אנשי תרבות, ספרות, ומחול יפתחו את הדלת, יופיעו וירצו בבתיהם ובמרכזי התרבות בעיר, בפסטיבל ראשוני מסוגו

שחקן הקולנוע הבינלאומי, תושב תרשיחא, אשרף ברהום ("הרודן", "אגורא""הממלכה"), הקונדיטורית ג'סמין אבו עיישה משתתפת התוכנית מאסטר שף, הסטנדאפיסטית הדתייה רעיה כהן המופיעה לראשונה במופע משותף עם מוחמד נעמה ועוד רבים, טובים, ומוכשרים מבני העיר ייטלו חלק בפסטיבל דלתות פתוחות – "שכנים". הפסטיבל הראשון הבא לתת במה ולהאדיר סיפורים של יוצרים מקומיים תושבי מעלות-תרשיחא.

בשלושת ימי הפסטיבל יוכלו המבקרים ליהנות מהופעות מוזיקליות משותפות של להקות והרכבים מקומיים יחד עם אמנים מוכרים, מופעי מחול ואמנויות הבמה והקרנות סרטים בהשתתפות שחקנים ויוצרים מקומיים.

למבקרי הפסטיבל תינתן הזדמנות להתארח בבתיהם של אושיות מקומיות ולשמוע את סיפורם ממקור ראשון, ולהתרשם מיצירותיהם בתחומים רבים.

בין האטרקציות הייחודיות בפסטיבל: הקרנת הסרט הספרדי המצליח "אגורא", ומפגש עם השחקן הראשי אשרף ברהום. הסרט בהשתתפות רייצ'ל וויז והשחקנים אושרי כהן וישראל סוויד.

סטנד-אפ חוצה מגזרים ומגדרים עם הסטנדאפיסטית הדתייה רעיה כהן שמארחת למופע משותף את הסטנדאפיסט מוחמד נעמה. המוזיקאי יוני רכטר יבצע משיריו הידועים במופע חד פעמי עם להקות והרכבים מקומיים. המופע הנודד של מיאלמיסוארי – סיור מוזיקלי עם האמן שייקח את המשתתפים בשבילי העיר ובנקודות התצפית עם גיטרה אקוסטית ואוזניות. האחיות הרקדניות רעות ועינב דהן יציגו במשותף, במיוחד לפסטיבל, סגנונות ריקוד באוריינטציה מזרחית. משוררים וסופרים מקומיים יקריאו וישתפו את הקהל ביצירות שנכתבו על מעלות. וכן, סיורים מודרכים בסמטאות ובפינות החמד בתרשיחא.

בנוסף תוכלו לבקר בבית של הקונדיטורית ג'סמין אבו עיישה (מאסטר שף) כולל טעימות מסיפור חייה המרתק. יתקיים בית פתוח מוזיקלי עם המנצח בן ה-27 של התזמורת האנדלוסית המקומית, והפסנתרן המחונן אוריאן שוקרן. בית וסטודיו פתוח עם הפסל והאמן הרב תחומי איציק זגורי מוותיקי העיר המתמחה בציור טבע ונוף. בית פתוח ספרותי עם הסופר והאמן דן מאוטנר בליווי מוזיקלי. בית פתוח קצבי ומופע מחול עם אשת התנועה והריקוד איריס בן דוד. בית פתוח אישי עם הסופרת והאוטוביוגרפית החרשת מלידה, הילה אלמוג. בית פתוח חוויתי עם יוצא צד"ל, דני נסיף ועוד חוויות רבות.

פרטים על כלל האירועים והמועדים ניתן למצוא בתוכנית הפסטיבל המפורסמת באתר רשת המתנ"סים ובאתר ובדף הפייסבוק העירוני.

מתי: 28-30 בדצמבר 2019.

להרשמה: רשת המתנ"סים, מעלה הבנים 2, מעלות תרשיחא, 04-9971044.

האנדלוסית מנגנת עם המנצח המוכשר צילום: שלמה שרביט

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות