fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיעוד: נחתם החוזה להקמת מפעל של רפאל בשלומי

המפעל החדש, שיחל לפעול בחודשים הקרובים ביישוב הצפוני ויספק מקומות תעסוקה, הוא שלוחה ביצועית נוספת של רפאל בצפון הארץ
המפעל החדש של רפאל יוצא לדרך. נציגי רפאל והמועצה המקומית | צילום: דוברות רפאל
המפעל החדש של רפאל יוצא לדרך. נציגי רפאל והמועצה המקומית | צילום: דוברות רפאל

מנכ"ל רפאל, אלוף (מיל') יואב הר אבן ביקר אתמול, רביעי, בשלומי ונפגש עם ראש המועצה גבי נעמן, לקראת פתיחתו של המפעל החדש של רפאל ביישוב. מוקדם יותר באותו הבוקר נחתם החוזה של מכירת המפעל לרפאל בין נציגי רפאל לבעליו הקודמים של המפעל. במהלך הסיור במפעל החדש הממוקם באזור התעשייה של שלומי, שמעו המשתתפים סקירה של בכירי חטיבת התפעול ברפאל, האמונים על פעולות הייצור והתחזוקה של מערכות רפאל.

הר אבן: "אני שמח שלמרות כל הקשיים ולמרות אי הוודאות בצל הקורונה, החלטנו, כחלק מהחזון שלנו, לפעול למען ביטחון מדינת ישראל ולתקוע יתד כאן בשלומי. בתוך מספר חודשים המפעל יתחיל לייצר פה את מיטב תוצרת רפאל לטובת ביטחון מדינת ישראל. אנחנו גאים על ההזדמנות ושמחים על השותפות עם ראש המועצה, המועצה ואנשיה. מבחינתנו זהו צעד קטן ראשוני לקראת צעד גדול משמעותי בהמשך. אין לי ספק שזה יפתח פתח להרבה מאוד מקומות תעסוקה ופוטנציאל גידול נוסף של רפאל. ביטחון הוא לא רק תקציבים, הוא לא רק חימוש, הוא גם ביטחון תעסוקתי, כלכלי וחברתי".

בשורה גדולה ליישוב

נעמן: "אני מודה לרפאל על כך שהחליטה להקים שלוחה כאן, בשלומי. זו בשורה גדולה מאוד ליישוב שלנו, ובהחלט דבר חשוב ומשמעותי לחינוך ילדינו ולמהנדסים הבאים שיבואו לגור כאן בשלומי ובאזור. מפעל רפאל כאן, בשלומי, זה דבר גדול ואני מברך על כך."

בחודש שעבר הכריזה חברת רפאל על פתיחת מפעל בשלומי, שיהווה שלוחה ביצועית נוספת לפעילות הייצור והאחזקה הענפה של רפאל בצפון. שלוחה זו קמה במבנה קיים באזור התעשייה, ועיקר עובדיה מתגוררים כיום בשלומי ובסביבה. בעתיד הקרוב צפויה השלוחה אף להתרחב ולפתוח אופציות תעסוקה נוספות באזור.

השלוחה של רפאל בשלומי מתווספת לשלוחות רפאל בארץ: מכון דוד בקריות, מכון לשם בגוש משגב, מרכז החדשנות בפארק התעשיות תרדיון, שלוחות הפיתוח בתל-אביב, ירושלים ובאר שבע ושדות הניסויים במרכז הארץ ובדרומה.

צפו והאזינו למנכ"ל רפאל אלוף (מיל') יואב הר אבן וראש המועצה המקומית גבי נעמן:

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות