fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הביטחון גנץ בפורום קו העימות: "נמצאים בתקופה מורכבת, נעשה מאמץ לסייע לתושבים"

פורום קו העימות ארח את שר הביטחון החדש בני גנץ, את אלוף פיקוד הצפון אמיר ברעם ואת צמרת משרד הביטחון החדשה, לישיבת עבודה ראשונה.
שר הביטחון בני גנץ בפורום קו העימות | צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון
שר הביטחון בני גנץ בפורום קו העימות | צילום: אריאל חרמוני משרד הביטחון

פורום קו העימות אירח אתמול אחה"צ (2.6.2020) במועצה אזורית מבואות חרמון, את שר הביטחון רא"ל במיל' בני גנץ, את מיכאל ביטון השר לעניינים אזרחיים במשרד הביטחון ואת אמיר ברעם, אלוף פיקוד צפון לישיבת עבודה ראשונה עם כניסתם לתפקיד.

שר הביטחון גנץ אמר במפגש: ״שמחתי להיפגש עם ההנהגה המקומית של יישובי קו העימות, אנשים טובים שאני מכיר שנים רבות. הנהגה אחראית, יציבה המביאה לפיתוח מרשים של היישובים".

המשיך גנץ ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה מורכבת ובכוונתי לעשות את כל מה שאפשר בכדי להמשיך את תנופת הפיתוח ולאפשר לתושבי הצפון לחיות בשקט וברווחה. מבחינתי, ההנחיה לדרגים המקצועיים היא שאנחנו צריכים לרדוף אחרי המנהיגות המקומית ולא היא אחרינו, בכדי לנסות ולסייע לתושבים".

משה דוידוביץ ראש המועצה האזורית מטה אשר ויו"ר פורום קו העימות: "שמח מאוד שמיד עם כניסתם לתפקידם, ראו לנכון השרים ובעלי התפקידים, להגיע למפגש עם ראשי רשויות פורום קו העימות. ביטחון תושבי הצפון קריטי לחוסנה של מדינת ישראל ולאחר תקופה ארוכה של עיכובים וחוסר תפקוד המערכת עקב הבחירות החוזרות, זה הזמן לפעול בנחישות ולטפל בסוגיות הבוערות שעל סדר היום ובראשן תכנית מיגון הצפון שאושרה כבר ב2018 ועדיין התקציבים לא הגיעו".

עוד אמר דוידוביץ, נושאים חשובים אחרים שהוזנחו הם: "הארכת הוראת השעה ותיקון חוק הטבות המס שיטפל בפגיעה החמורה בתושבי הצפון, השומרים בנוכחותם על גבול הצפון והקמת מרכזי חוסן אזוריים שיאגמו משאבים ויטפלו בצרכים הנפשיים, הפיזיים והקהילתיים של התושבים, כפי שהשכילה המדינה להשקיע בעוטף עזה".

בני בן-מובחר, יו"ר אשכול רשויות גליל מזרחי וראש המועצה האזורית מבואות החרמון, שאירח את המפגש, אמר לגנץ: "יש לכם תפקיד חשוב בתקופה רגישה ואנו ראשי הרשויות, מאמינים שתובילו, תנהיגו ותקחו אחריות על ביטחונם של תושבי הצפון.

הוסיף בן מובחר: "יישובי הצפון שבעים מהבטחות ומתכניות שלא מומשו, אנו מצפים שמשרד הביטחון ידאג לכל הקשור לביטחון, כדי שראשי הרשויות יתפנו לעסוק בהיבטים האזרחיים של פיתוח כלכלי, שיפור איכות החיים, קידום הבריאות, התחבורה והחינוך לרווחת התושבים". וסיים בכך "כפי שהצהרתם, בואו נשים את המדינה לפני הכל ונפעל למען התושבים".

 

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות