fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שומרים על שגרת קורונה עם מכבי מרחב כרמיאל

במכבי מרחב כרמיאל דואגים לכם לשגרת טיפולים בטוחה למבוטחים כולל בדיקות קורונה זמינות
מכבי כרמיאל צילום דוברות מכבי

שגרת קורונה עם מכבי מרחב כרמיאל:

לאחר החלטת הממשלה על חזרה הדרגתית לשגרה, במכבי מרחב כרמיאל דואגים להתאים את מגוון השירותים בכרמיאל והסביבה לטובת החברים.

כל המרפאות בעיר וביישובים שבו לפעילות מלאה. בכדי להעניק את כלל הטיפולים ועל מנת לצמצם את רמת הסיכון להידבקות באופן משמעותי,

במכבי הוחלט לפעול במספר דרכי פעולה: בכניסה לכל מרכז הרפואי יוצב איש צוות שיתשאל את כל אחד מהנכנסים למרפאה, זאת על מנת להפריד בין המגיעים לטיפולים דחופים לבין אלו המגיעים עם תסמיני מחלה נשימתית.

כל פציינט יקבל הכוונה אישית בכניסה בכדי למנוע תורים שייצרו התקהלות . מטופלים שיציגו תסמינים נשימתיים ייבדקו בחדר ייעודי ומבודד, בהקדם האפשרי.

בקופת מכבי מרחב כרמיאל מדגישים כי כלל הצוותים במרפאה עובדים בצורה ממוגנת על פי ההנחיות וכל צוותי הניקיון מקפידים על חיטוי על פי הנהלים המחמירים ביותר.

מטופלים המעוניינים להזמין תורים לרופאים השונים יוכלו לעשות כן באמצעות ערוצים שונים, וכן לבדוק אפשרות לקבלת שירות מהבית.

מטופלים המעוניינים לעבור בדיקת קורונה בשל הופעת תסמיני המחלה, מוזמנים לפנות לרופא המשפחה באמצעות האפליקציה הטלפון.

במידה והרופא יסיק כי על המטופל לעבור בדיקת קורונה הוא יפנה לבדיקה באחד ממתחמי מכבי הייעודיים: מתחם היבדק וסע, עמדות ניידות או ביקור בית במקרה הצורך. התשובות לבדיקה מתקבלות בתוך 24 שעות ומופיעות בתיק האישי של החבר באתר או באפליקציה.

בתי המרקחת של "מכבי פארם" פתוחים לשירות החברים, עם אופציה לקבלת מרשמים דיגיטליים וכן משלוחי תרופות עד הבית במידה והמטופל עומד בקריטריונים.

מנהלת מחוז הצפון, ד"ר גלית קאופמן: "אנחנו מזמינים את חברי מכבי להגיע למרכזים הרפואיים על פי צורך לקבלת שירותים רפואיים. אנו פועלים לפי כל ההנחיות המחמירות ולכן אל תחששו להגיע למרפאות. חשוב שנעבור תקופה זו יחד באופן אחראי, לא נזניח מחלות כרוניות וצרכים בריאותיים נוספים. אנחנו כאן בכדי להעניק לכם שרותי רפואה מקצועיים המותאמים לכם ולתקופה מאתגרת זו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות