fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שביתה נוספת בעיריית מעלות-תרשיחא: גני הילדים לא יפעלו

סכסוך העבודה בעיריית מעלות-תרשיחא ממשיך. הוועד טוען כי הנהלת העירייה הסלימה את המאבק ומזמנת עובדים לשימוע לפני פיטורים או לשימוע עבור קיזוז בשעות שפוגע בשכרם. מטעם העירייה החליטו שלא להגיב.
עיריית מעלות תרשיחא | צילום: דוברות עיריית מעלות
עיריית מעלות תרשיחא | צילום: דוברות עיריית מעלות

מחר ומחרתיים (ה'-ו') , תתקיים שביתה נוספת בעיריית מעלות-תרשיחא. גני הילדים העירוניים לא יפעלו ופעילות בתי הספר תשובש. את ההחלטה על השביתה קיבל שוב, ועד העובדים בטענה שהנהלת העירייה לא עומדת בהבטחותיה כפי שסוכמו עימם ובכוונתה לפגוע בשכרם ולבטל את כל השעות הנוספות ואת שעות הכוננות.

הודעה מוועד העובדים שהופצה בין עובדי העירייה הבוקר:

"לאחר שביתת האזהרה ביום שני האחרון, הנהלת הרשות הסלימה את המאבק נגדנו וזימנה עוד כ- 50 עובדים לשימוע לפני פגיעה בשכרם ובהמשך יוזמנו אחרים.

הגזרות אינם רק בתחום השעות הנוספות והכוננות השלב הבא זה קיזוז וביטול תשלום עבור ק"מ נידות ואחזקת רכב, ביטול תקנים, פיטורי עובדים, ניוד עובדים, פגיעה באחוזי משרה של מזכירות ועד ועוד.

לכן, ועד העובדים בגיבוי ההסתדרות החליט על השבתה כללית של כל הרשות המקומית על כל עובדיה למעט החינוך המיוחד מחר יום חמישי וגם ביום שישי 24-25/12/20 עד שהרשות תפסיק את המהלכים הפוגעניים ותחזור לשולחן המו"מ.

צר לנו על אי הנוחות שנגרמת לתושבים, זכרו שהאחראית למצב זו היא הנהלת הרשות שעד לרגע זה לא פנתה אלינו להמשך המשא ומתן למרות הושטת היד מצדינו.

ביום השביתה האחרונה הייתה הענות מדהימה של קרוב ל- 100% עובדים שובתים, כולי תיקווה שגם מי שלא שבתו יצטרפו לשביתה – פעולה מאוחדת תעזור לכולנו. בברכה ועד העובדים עיריית מעלות תרשיחא"

מטעם עיריית מעלות החליטו שלא להגיב.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות