fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רוכב אופניים נפגע קשה מאוטובוס בראש הנקרה

צוותי הרפואה של 'איחוד הצלה' ומד"א העניקו סיוע לרוכב אופניים שנפצע קשה מפגיעת אוטובוס סמוך לצומת ראש הנקרה.
תאונת דרכים בראש הנקרה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר על תאונת דרכים בין אוטובוס לרוכב אופניים בסמוך למועצה האזורית מטה אשר, ראש הנקרה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה בפצוע, לאחר שחזר הדופק פינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה. גבר בן 39 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, מורדם ומונשם.

חובש רפואת חירום במד"א דור וקנין סיפר: "רוכב האופניים שכב בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה לאחר שנפגע מאוטובוס. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך טיפול רפואי כשהוא מורדם ומונשם, במצב קשה ויציב."

מנחם גולדברג ראש סניף איחוד הצלה נהריה-שלומי מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופניים ואוטובוס. בסיוע חובשים נוספים הענקתי בזירה סיוע ראשוני לרוכב האופניים שנחבל בראשו ואיבד את הכרתו. לאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי לגליל בנהריה".

האוטובוס בזירת התאונה | צילום: דוברות איחוד הצלה

מטעם המשטרה נמסר כי היא פתחה בחקירה עם קבלת דיווח על תאונת הדרכים, ע"פ גורמי רפואה, רוכב האופניים תושב הקיבוץ בן 39 פונה במצב אנוש למרכז הרפואי גליל בנהריה. בוחני התנועה של משטרת ישראל נמצאים בזירת התאונה ועיכבו לחקירה את נהג האוטובוס, תושב רמת גן בן 66. החקירה נמשכת.

10.3 (ד') מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי רוכב האופניים הגיע והועבר במצב קשה מאוד, כשהוא מונשם ומורדם, לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ. והוא סובל מפגיעה רב-מערכתית ומחבלת ראש.

11.3 (ה') מצבו של רוכב האופניים מוסיף להיות קשה מאוד, מנהל היחידה, ד"ר ניקולא מחול: "הפצוע סובל מפגיעה רב-מערכתית, ובעיקר מפגיעת ראש קשה. מצבו מוגדר אנוש ומבדיקות שערכנו התברר, כי נגרם לו נזק מוחי חמור".

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות