fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מוחמד חסארמה בן 38 מבענה, נמצא ירוי בסמוך למכוניתו בנהריה (וידאו)

סכסוך הדמים בין משפחות בבענה, גבה קורבן נוסף ממשפחת חסארמה, שנורה הערב(שישי) בנשק אוטומטי במכוניתו, במגרש החניה בסמוך לבית חברתו בנהריה
רצח ברח' שז"ר בנהריה | צילום קובי הרצשטרק

עם קבלת דיווח במוקד מד"א על פצוע מאירוע אלימות בשדרות זלמן שז"ר בנהריה, הוזנקו למקום חובשים ופראמדיקים של מד"א.

עם הגעת הצוותים הרפואיים לזירה, נמצא במקום מוחמד חסארמה כבן 38 מבענה, סובל מפציעה מדממת כתוצאה מירי בנשק אוטומטי וללא סימני חיים וקובעים את מותו.

פראמדיקית מד"א עמית אורנשטיין סיפרה: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה מדממת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

חסארמה הגיע במאזדה 3 למגרש החניה של הבנין בו חברתו מתגוררת ונורה במכוניתו, חסארמה הוא הקורבן ה-15 בסכסוך דמים בין משפחות בבענה, לפני כ-3 שבועות נורה בן משפחה אחר סלים חסארמה, לאחר שרוצחיו רדפו אחריו כשניסה להימלט עם מכוניתו(לחצו על הקישור וצפו בסרטון המרדף והרצח).

כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום, בודדו את הזירה והחלו לגבות עדויות ולבצע סריקות אחר מבצעי הרצח, לצד איסוף ממצאים ע"י חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי.

הנרצח מוחמד חסארמה תושב בענה בן 38, שכב בסמוך לרכבו שחנה במגרש החניה של אחד מהבנינים ברחוב שז"ר, הרצח התבצע קרוב לוודאי כחלק מסכסוך דמים בין משפחות בבענה.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בחדשות נהריה וצפון 1 הקליקו כאן* לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות