fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עכו: מכשירי דפיברילטור מצילי חיים הוצבו בשכונות בעיר

במסגרת מיזם של מינהל קשרי קהילה בעיריית עכו: עשרה מכשירי דפיברילטור מצילי חיים הוצבו בשכונות ברובע המנדטורי בעיר.
מכשירי דפיברילטור הוצבו בשכונות בעכו | צילום: עיריית עכו

עשרה מכשירי דפיברילטור (מפעמים) מצילי חיים חולקו לאחרונה לפעילי השכונות ברובע המנדטורי בעכו. מדובר במיזם של מינהל קשרי קהילה בעיריית עכו בשיתוף פעולה עם "תנועת אור".

המתנדבים בשכונות התקינו בלובי של הבתים המשותפים ברובע המנדטורי וברחבי העיר את המכשירים, כדי שיהיו נגישים וזמינים לכל שכן או אדם במקרה הצורך. הפעילים אף קיבלו הכשרה מתאימה למען תושבי הבניין והשכונה כולה.

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי בירך על המיזם ואמר: "אמרת חז"ל תמיד עומדת לנגד עינינו ולכן הצלת חיים של כל אדם היא בבחינת עולם ומלואו. אני שמח שהעירייה מובילה מיזם חשוב לאין ערוך שכל תפקידו להציל חיים".

הפרויקט מציל החיים נערך בשיתוף היחידה להתנדבות במנהל קשרי קהילה, אגף הביטחון, מרכז הצעירים, המינהל לשירותים חברתיים, מד"א מרחב אשר ובסיוע עמותת "שכן מציל חיים", העוסקת בקידום מודעות למכשירי החייאה, רכישתם והגברת פריסתם בארץ.

בשבוע שעבר התקיים יום ארצי להעלאת המודעות למכשירי החייאה, בסימן "שמים לב". ביום זה התקיימה ביוזמת תנועת אור הכשרת של כ-50 פעילי שכונות בהגשת עזרה ראשונה, בסיומה קיבלו המשתתפים תעודת מגיש עזרה ראשונה.

בתנועת אור ציינו בסיפוק את תרומתם והירתמותם של כלל בעלי תפקידים שפינו מזמנם לעזרה וחשיבה, ובעיקר התושבים הפעילים הנהדרים והמחויבים של העיר עכו שהצטרפו למיזם מציל החיים. "כך נבנית קהילה בשכונה, מתוך ערבות הדדית ועזרה לזולת ובמקרה הזה גם היכולת להציל חיים במקרה חירום".

מכשירי דפיברילטור הוצבו בשכונות בעכו | צילום: עיריית עכו

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות