fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף עצוב: לאחר 11 ימים, אותרה וזוהתה גופתה של ספיר נחום ביער סמוך לכפר איבטין

אתמול, ראשון, איתרו שוטרי משטרת ישראל במחוז חוף סמוך ליישוב איבטין בתא שטח אשר סומן ונסרק, את גופתה של ספיר נחום שנעדרת כבר 11 ימים. מפקד תחנת משטרת עכו מסר הצהריים את ההודעה הטרגית למשפחתה.
חיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום בת ה-24 מעכו | צילום: דוברות המשטרה

11 ימים חלפו מאז שספיר נחום (24) מעכו, אם לפעוטה כבת שנתיים ותינוק בן 8 חודשים, נעדרת מביתה. היא נראתה לאחרונה ביום חמישי 2.6 עולה לרכב מחוץ לגן של בתה ומאז לא שבה. בן זוגה וולא רובין חלאילה, בעל עבר פלילי עשיר, החשוד העיקרי בהיעלמותה.

המשטרה איתרה אתמול בצהריים (ראשון) את גופתה של ספיר נחום ליד היישוב הבדואי איבטין הסמוך לקרית אתא. במשטרה מסרו כי הגופה אותרה באזור שנערכות בו סריקות בימים האחרונים אחריה – אך מיקומה היה בתא שטח שסומן ונסרק.

בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע היום (שני 13.6) כי מדובר בגופתה של הנעדרת ספיר נחום.

הנעדרת ספיר נחום בת 24 מעכו | צילום: דוברות המשטרה

במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לאיתורה של ספיר נחום תוך ביצוע חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים, בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוקים, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים. הכוחות פעלו בהתאם להערכות מצב מחוזיות ועל פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב.

היום ה-7 לחיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה
חיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה

אתמול, במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך ליישוב איבטין אותרה גופתה של הנעדרת.

בשעות אלו ובמסגרת החקירה המתנהלת ממשיך צוות החקירה של היחידה המרכזית במחוז חוף לחקור ולפעול בזירת העבירה יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

מהמשטרה נמסר כי: "משטרת ישראל פעלה ללא לאות במשך 11 ימים על מנת לאתר את ספיר אולם לצערנו החיפושים הסתיימו בתוצאה טראגית. אנו משתתפים בצערה הכבד של המשפחה. נמשיך לחקור את המקרה עד תום."

מפקד תחנת משטרת עכו הגיע למסור את ההודעה הטרגית על מציאת הגופה של ספיר נחום לבני משפחתה:

החיפושים אחר הנעדרת ספיר נחום בת ה-24 מעכו | צילום: דוברות המשטרה
אחותה של ספיר נחום הצטרפה לחיפושים אחריה | צילום: דוברות המשטרה

החשוד העיקרי במעורבות היעלמותה של ספיר נחום הוא בן זוגה וולא רובין חלאילה, בן 34, בעל עבר פלילי שריצה בעבר עונש מאסר של 12 שנים בגין עבירות סמים ואלימות. שמעצרו הוארך מעת לעת.

להמשך הידיעה לחצו כאן <<<

החשוד וואלא חלאילה בהיעלמותה של ספיר נחום מעכו | צילום: לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: ״יום עצוב וכואב. רצח אכזרי של אישה צעירה, אמא ל-2 תינוקות. הלב בוכה והראש מסרב להבין מה גורם לבן אנוש לעשות מעשה שטן. אני מקווה שהמשטרה תאתר את הרוצח ואני מייחל שבית המשפט יענישו ללא רחם. אם יש מקרה שבו צריך להחיל עונש מוות, זה המקרה! עובדי העירייה מלווים את המשפחה ואת ילדיה של ספיר ודואגים לכל צרכיהם״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות