fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בני משפחתה של ספיר נחום עודכנו על מציאת הגופה. המשטרה: "תהליך הזיהוי עשוי להימשך שעות"

אחרי 11 ימים של חיפושים שערכו המשטרה יחד עם מתנדבים וכוחות גדולים באזור הכפר איבטין שליד קרית אתא. מצאו הצהריים (א') גופה בתוך באר מים ישנה. החוקרים עוד בוחנים את פרטי הלבוש כדי לגלות את זהותה. בני משפחתה של נחום עודכנו על ידי מפקד תחנת עכו על מציאת הגופה ושתהליך הזיהוי שלה עשוי להימשך שעות.
חיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה
חיפושים אחר ספיר נחום | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה איתרה בצהריים (ראשון) גופת אישה בתוך באר מים ישנה סמוך ליישוב הבדואי איבטין שליד קרית אתא, באזור שבו נערכות סריקות בימים האחרונים אחרי ספיר נחום, שנעדרת כבר 11 ימים.

משפחתה של נחום התבשרה על מציאת הגופה, אך חוקרי המשטרה ממשיכים לבחון את הממצאים מהשטח, כולל פרטי לבוש, כדי לקבוע את זהותה. מפקד תחנת משטרת עכו, סנ"צ ניר ג'מבר, הגיע לבית המשפחה בעיר ועדכן אותה כי זיהוי הגופה עשוי להימשך כמה שעות.

לבית הגיעו גם שוטרים מהמעבדה לזיהוי פלילי כדי לאסוף דגימות DNA ועובדי רווחה מטעם העירייה.

מהמשטרה נמסר כי "במהלך הימים האחרונים פעלו שוטרי משטרת ישראל בשילוב לוחמי מג"ב ומתנדבים לביצוע חיפושים וסריקות בשטחים נרחבים, בתנאי שטח מורכבים ובשימוש באמצעים טכנולוגיים לרבות מסוק של היחידה האווירית, רחפנים, כלבנים, פרשים וכוחות רבים הפועלים על פי תוכנית חלוקה לתאי שטח ומבצעים סריקות באופן רגלי ורכוב".

בתום הליך זיהוי שנערך במכון לרפואה משפטית באבו כביר נקבע בשני 13.6, כי מדובר בגופתה של הנעדרת ספיר נחום.- לכתבה המלאה >> לחצו כאן <<

הנעדרת ספיר נחום בת 24 מעכו | צילום: דוברות המשטרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות