fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מערכת החינוך בכרמיאל לא תיפתח ביום ראשון

מערכת החינוך בכרמיאל לא תיפתח ביום ראשון. קונינסקי: "ההחלטה על פתיחת מערכת החינוך ללא מוכנות אינה עומדת במבחן הסבירות"
מערכת החינוך בכרמיאל: בית ספר כלנית צילום אלכס הוב

מערכת החינוך בכרמיאל לא תיפתח ביום ראשון

משה קונינסקי: "ההחלטה על פתיחת מערכת החינוך ללא מוכנות אינה עומדת במבחן הסבירות"

בישיבת הסיכום של הקבינט שהתקיימה היום (שישי) הוחלט כי ביום ראשון הקרוב ייפתחו כיתות א'-ג' וי"א-י"ב, אולם הלימודים לא מוגדרים כחובה, למעט מבחני הבגרות.

מספר רשויות החליטו לא לחדש את הלימודים ביניהן כרמיאל.

בתום הערכת מצב שהתקיימה בעיריית כרמיאל בראשות ראש העירייה, משה קונינסקי ובהשתתפות מ"מ ראש העיר טניה מזרסקי האמונה על תיק החינוך, סגן ראש העיר פנחס סירוקה, ראש מינהל החינוך אודי איזק, מנכ"לית העירייה ד"ר שולה מנחם, דובר העירייה אלי שדה ויו"ר הנהגת ההורים העירונית משה צדקיהו , הוחלט כי בכרמיאל לא תיפתח מערכת החינוך ביום ראשון.

נקבע כי, במרוצת השבוע יוחלט על המועד המתאים, כאשר ביום ראשון תתקיים הערכת מצב נוספת.

בהמשך, יתקיימו הערכות מצב נוספות בהתאם להתפתחויות. ההחלטה קובעת כי מערכת החינוך תיפתח רק לאחר שיהיה ברור כי סביבת הלימודים מוגנת, לצוותי החינוך וגם לתלמידים.

פלטפורמה לקידום עסקים. משה קונינסקי צילום אלכס הובר

כאן המקום לציין כי מערך החינוך המיוחד ממשיך לפעול בהתאם למתווה הפועל כיום. בימים הקרובים תתקיים בדיקה לגבי הפעלת מערך הסעות בכפוף לשמירה על בריאותם של התלמידים.

קונינסקי : "עם התחלת השיח על החזרה ללימודים קבעתי כי החזרה תתבצע באחריות ובהדרגה.

ההחלטה על פתיחת מערכת החינוך ללא מוכנות אינה עומדת במבחן הסבירות. הנחיתי את כל הצוותים המקצועיים להיערך כמה שיותר מהר ובמקסימום אחריות.

במידה ולא יתקבלו הנחיות ברורות, כאלה שניתן לעמוד בהן ממשרד הבריאות לא נפתח את מערכת החינוך. אני מחויב לבריאותם של הילדים, הצוותים החינוכיים וצוות המנהלה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות