fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסע בימי קורונה

מסע בימי קורונה היא חוברת שהפיקה עיריית כרמיאל עבור תושבי העיר וכוללת פעילויות לתקופת הסגר ואחריה. מוזמנים להדפיס משימות ולהתחיל לעבוד
מסע בימי הקורונה

מסע בימי קורונה היא חוברת חווייתית שהוכנה על ידי עיריית כרמיאל, עבור משפחות עם ילדים וכוללת מגוון פעילויות, לזמנים בהם שוהה המשפחה בבית

בפתח החוברת מסביר ראש העירייה משה קונינסקי: "עיריית כרמיאל פועלת במתכונת חירום ונערכת לתת לתושבים את כל השירותים החיוניים.

אנו שמחים להגיש לכם חוברת פעילויות שהוכנה במיוחד עבורכם. נצלו את ההישארות בבית לזמן איכות משפחתי יחד עם הילדים. המשיכו לשמור על הכללים והנחיות משרד הבריאות. רק באחריות ובמחויבות נעבור את המגיפה הזאת בשלום ובבריאות טובה".

מי שהגה והציע להפיק חוברת זו, בתחילת המשבר, הוא חבר מועצת העיר רותם ינאי, מורה במקצועו, שמספר: "כחלק מההתגייסות שלי למען העיר, ממש עם פרוץ המשבר הבנתי שיש להנגיש לציבור כלים של חוסן והתמודדות עם תקופה כשעוד לא היה ברור לאן היא תתפתח ולאיזה ממדים היא תגיע.

היה ברור שמשהו גדול ולא מוכר נמצא בפנינו ושמוטלת עלינו האחריות לחזק את חוסנם של התושבים.

אני מתמחה בבנייה והנחיית סדנאות ותהליכי צמיחה ופיתוח חוסן, משלב הן בעבודתי עם אנשים והן בחיי הפרטיים מיומנויות מתחומי הפסיכולוגיה החיובית, החוסן המנטלי, הלמידה ההתנסותית, המשחק, האמנויות, המיינדפולנס ועוד, בדרך כלל במרחבים של טבע במסגרת סדנה, תהליך או מסע הרפתקני".

מסע בימי קורונה: הרפתקאות לכל המשפחה

לכן, בחר ינאי לפתח כלי שיקנה לתושבים ערוצי התמודדות מיטביים עם התקופה ואחריה. החוברת נבנתה כמעין יומן מסע משפחתי בתקופת הקורונה.

ינאי: "אחרי שניתן אור ירוק מצד ראש העירייה, נפגשנו במשרדה של מנהלת האגף לשירותים חברתיים וקהילתיים, יעל סמלוי, לסיעור מוחות משותף".

על העיצוב הופקדה שרון רז ממינהל התרבות ובתום תהליך ההפקה פורסמה החוברת הדיגיטלית בדף הפייסבוק של העירייה.

ינאי: "אני מאמין שבימים הקרובים החוברת תודפס ותופץ לכלל תושבי כרמיאל".

לפניכם הגרסה המלאה של החוברת, תוכלו להדפיס את דפי העבודה במדפסת ביתית להנאתכם.

מסע בימי הקורונה

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות