fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מי יהיה השף של כרמיאל?

אם אתם חושבים שיש לכם מה לחדש או להציע בתחום הקולינריה, אתם מוזמנים להשתתף בתכנית הריאליטי הראשונה של כרמיאל - השף של כרמיאל. מי שעומד מאחורי הרעיון הוא נתנאל הררי, שגם גייס את מיטב השופטים שיקבעו מי הזוכה
תחרות האוכל הראשונה של כרמיאל צילום: באדיבות נתנאל הררי

תכנית הריאליטי הראשונה של כרמיאל – השף של כרמיאל, יוצאת לדרך.

ביום רביעי (9 במרץ), יחלו צילומי תכנית לבחירת "השף של כרמיאל", במטבח בבית הספר כרם גפנים בעיר.

המשתתפים מוזמנים להגיע עם מנה מהבית לבחירתם, החל מהשעה 19:00, למרכז הצעירים (רחוב האילנות 7).

שלושת השופטים: גל בוכניק, גל קריאף ושני וקנין, מכרמיאל, יטעמו את המנות שמנחת התכנית מוי מויה מרגלית, תגיש להם, ויעניקו להם נקודות על פי הפרמטרים הבאים: נראות, טעם ואסטטיקה. 10 המנות הטובות ביותר, יבחרו להשתתף בתכנית. בשלבים הבאים, 8 מהמתמודדים יעלו לשלב רבע הגמר, 4 ימשיכו לשלב חצי הגמר ושניים יעפילו ויתמודדו ביניהם ראש בראש בגמר הגדול.

הרוח החיה מאחורי היוזמה לתכנית והפקת האירוע הוא נתנאל הררי, שרתם לעזרתו את המרכז לצעירים של עיריית כרמיאל.

הררי: "צילומי התכנית יימשכו עד חודש אפריל, כשהגמר מתוכנן להיות מצולם באמצע חודש מאי. התכנית תועבר גם בדף הפייסבוק של עיריית כרמיאל".

למעמד הגמר צפויים להגיע ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, והשף מאיר אדוני (סכיני השף, משחקי השף), שיהיה גם בצוות השיפוט בגמר. השניים יהיו גם אלה שיעניקו את הפרסים לזוכים המאושרים.

במהלך כל צילומי פרק, יצטרפו פיינליסטים מהעונה הראשונה של משחקי השף: השף לירן גרודה, כרמיאלי לשעבר, השפית מאיה קליין, זוכת העונה הראשונה של משחקי השף, השף דניאל רחמים, שהגיע לחצי הגמר בעונה הראשונה של משחקי השף, והשפית פרח רסלאן, שגם היא הגיעה לשלבים הגבוהים בתכנית משחקי השף.

השף הנבחר של כרמיאל יזכה בחופשה במלון קלאב הוטל באילת, ובסט סיכי ארקוסטיל, מתנת השף מאיר אדוני. המתמודד שיגע למקום השני יזכה ביום פינוק, כולל ספא וארוחת בוקר במלון הבוטיק אמירי הגליל. האירוע כולו נערך בחסות חברת ארקוסטיל.

* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות