fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרמיאל בעידן קורונה וזום- טאבלט לכל ילד

בטקס מרגש, בנוכחות חברי הנהלת בית הספר, העניקה ממלאת מקום ראש העירייה, טניה מזרסקי, 35 טאבלטים לתלמידים מחטיבת הביניים אורט פסגות
טאבלט לכל ילד בפסגות צילום עדית גל
טאבלט לכל ילד בפסגות צילום עדית גל

במהלך חודש מרץ עברה מערכת החינוך ללמידה מקוונת מרחוק, בשל התפרצות מגפת הקורונה.

בבית הספר אורט פסגות, התגייסו הצוות החינוכי באופן מיידי להוראה בדרך מקוונת. מרבית השיעורים נערכו באמצעות הזום או פלטפורמות למידה אחרות, וגם הפעילות הערכית, שיעורי החינוך, הטקסים, הכל עבר לפעילות באמצעות הרשת.

החיבור הדיגיטלי אפשר לתלמידים להמשיך ללמוד, להיות מחוברים עם החברים והמורים, למעשה כולם נדרשו להסתגל לשגרה המבוססת על קשר באמצעות מחשב, טאבלט או טלפון חכם.

במהלך התקופה התברר בעיריית כרמיאל כי לא לכל הילדים יש בבית מחשבים אפילו לא טלפונים חכמים, הם נותרו, למעשה, מנותקים מהכיתה, מהלמידה ומהחברים.

 

טאבלט לכל ילד בפסגות צילום עדית גל

 

מ"מ ראש העירייה המחזיקה את החינוך העירוני, טניה מזרסקי, יזמה פתרון לסוגיה , היא גייסה באמצעות קשריה עם הסוכנות היהודית תרומות, בהן נרכשו עשרות טאבלטים שנועדו לתלמידים.

השבוע הם חולקו לתלמידים בבתי הספר בעיר. הטאבלטים חולקו על פי הקריטריונים של הפרויקט הארצי "מחשב לכל ילד" ועל פי המלצת בית הספר.

מנהלת בית הספר שרה עובד, הודתה לעיריית כרמיאל על היוזמה והסבירה כי זו תאפשר כעת לכל הילדים ליטול חלק בהוראה המקוונת.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות