fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המכללה האקדמית צפת: 748 סטודנטים ציינו את סיום התואר

אמש (ב') התקיים טקס הענקת תארים לסטודנטים מהמכללה האקדמית צפת, ביניהם בפעם הראשונה גם בוגרי התואר השני. בשלב הברכות הקריא מנכ"ל המכללה נאום לבוגרים שכתבה עבורו תוכנת הבינה המלאכותית שכתבה: "כל הכבוד לבוגרי המכללה האקדמית שלמדו בתקופת הקורונה. הייתם אמיצים, מתמודדים ומתקדמים באופן מדהים"
סטודנטים ציינו את סיום התואר במכללה האקדמית צפת | צילום: יניב ווידגורין

אתמול (ב') התקיים טקס להענקת תעודות התואר האקדמי ל-748 בוגרי המכללה האקדמית צפת. הענקת התעודות לבוגרים נעשית בשני טקסים, האחד התקיים ביום שני והשני יתקיים היום, יום שלישי.

בתחילת הטקס בירכו יו"ר הוועד המנהל אבינועם צפיר, נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן, מ"מ סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' מוחמד ותד ומנכ"ל המכללה שלומי בן נון.

מימין ראש המינהל האקדמי שי סרוגו ויו"ר הוועד המנהל אבינועם צפיר במכללה האקדמית צפת | צילום: יניב ווידגורין

"ביקשתי היום בבוקר מתוכנת הבינה המלאכותית להכין ברכה עבורכם", אמר מנכ"ל המכללה שלומי בן נון בזמן נאום הברכה. "אני מקריא בדיוק את מה שכתבה: 'כל הכבוד לבוגרי המכללה האקדמית שלמדו בתקופה הקורונה! הייתם אמיצים, מתמודדים ומתקדמים באופן מדהים. בזמן שנאלצתם להתמודד עם אתגרים רבים ומיוחדים, הצלחתם להתרכז, להתמודד עם המגבלות ולהשיג את היעדים שלכם'". בן נון המשיך בנאומו: "עד לא מזמן לימודי התואר הראשון הספיקו לקריירה תעסוקתית שלמה, לחיים שלמים, אבל אתם כבר לא תוכלו להסתפק רק בזה, אתם תדרשו לגלות יזמות מעוף ויצירתיות. כל זאת כדי ליהנות משגשוג והצלחה אחרתם, אתם עלולים להישאר מאחור. אתם חייבים להיות עם האצבע על הדופק של הצרכים המשתנים בשוק העבודה בעיקר עם כניסת הבינה המלאכותית".

פרופ' אהרן קלרמן במכללה האקדמית צפת | צילום: יניב ווידגורין

נשיא המכללה פרופ' אהרן קלרמן בירך את הסטודנטים בעברית ובערבית ואמר: "אנחנו במכללה השתדלנו לתת לכם שני תוצרים תמורת שכר לימוד אחד. התואר הנכסף שתקבלו היום והכנה לחיים טובים יותר בחברה האזרחית של ישראל, חיים של סובלנות, קבלת האחר יכולת עבודה עם אחריות והסתכלות מכילה ובונה על העולם. אנו מקווים שאלה ילוו אתכם כל חייכם".

פרופ' מוחמד ותד במכללה האקדמית צפת | צילום: יניב ווידגורין

מ"מ סגן הנשיא לעניינים אקדמיים פרופ' מוחמד ותד התייחס בנאומו לעובדה שבמכללה האקדמית צפת רוב לנשים. "מתוך 748 בוגרים יש 537 נשים. מתוך 90 חברי סגל יש 52 מרצים ומתוך 16 ראשי חוגים ותוכניות – שמונה נשים", ציין פרופ' ותד בנאומו לקול תשואות הקהל.

מיד עם תום הברכות, התחלקו הסטודנטים לפי חוגים, וביחד עם ראשי החוגים והמרצים התקבצו בכיתות וקיבלו את התעודות המיוחלות. היום (ג') יתקיים טקס נוסף של בוגרים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות