fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גנב כרטיסי האשראי מכרמיאל שוחרר

גנב כרטיסי האשראי שוחרר ממעצר, למרות שהוגש נגדו כתב אישום על הונאות מתוחכמות, גנבת כרטיסי אשראי וקבלת דבר במרמה. גם אמו העידה נגדו
עוד לירן אוחיון צילום אושרי כהן

גנב כרטיסי האשראי מכרמיאל שוחרר

מי שהיה יעד משטרתי של משטרת כרמיאל, שוחרר ממעצר, למרות שהוגש נגדו כתב אישום על הונאות מתוחכמות, גניבת כרטיסי אשראי וקבלת דבר במרמה

שוטרי משטרת ישראל עצרו בתחילת החודש שני צעירים שהקימו פרופילים פיקטיביים בפייסבוק למכירת טלפונים ניידים, גבו תשלום, אך לא סיפקו את המוצר ועשו שימוש בכרטיסים לצורכיהם האישיים, כל זאת באמצעות מספרי כרטיסי אשראי. בתאריך 11 ביוני הוגש כנגד השניים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בחיפוש שביצעו שוטרי משטרת ישראל, על פי צו, בביתו של אחד הנאשמים בעיר נתפס כרטיס אשראי גנוב. הנאשם, בן 23, תושב כרמיאל, נעצר והובא לחקירה במהלכה התברר כי כרטיס האשראי חדש לחלוטין ונגנב מתא דואר בעיר.

גנב כרטיסי האשראי התחזה בשם "אייל סלולר"

בטלפון הנייד של הנאשם נמצאו פרופילים פיקטיביים, שהוקמו בפייסבוק עם תמונה ושם שאינו תואם את שמו של הנאשם וכן, פרופילים נוספים בעלי שם "אייל סלולר", "אליאור בן חמו מלך הסלולר" ועוד. בנוסף נמצאו התכתבויות רבות הנוגעות למכירה של טלפונים ניידים.

מספר ימים לאחר מכן, נעצר נאשם נוסף, אף הוא מכרמיאל, בן 18, שפעל יחד עם הנאשם.

עורך הדין לירן אוחיון המייצג את הנאשם הראשון, אומר כי מרשו הוא יעד משטרתי של משטרת כרמיאל מזה מספר שנים, למרות זאת הצליח להביא לשחרורו תחת תנאים.

בדיון שהתקיים בשבוע שעבר בבית המשפט המחוזי חיפה. בפני השופט ניצן סילמן, טען עו"ד אוחיון: "אנו עדיין מצויים בתקופת הקורונה, לכן יש לשקול ביתר שאת שחרור, גם אם המדובר בעבירות חמורות".

מנגד טענה התביעה כי אין מקום לשחררו, זאת בהסתמך על עמדת השופט שטיין מבית המשפט העליון, שאין הדבר ראוי, כהחלטה המחייבת את השופט בבית המשפט המחוזי.

בסופו של הדיון פסק השופט סילמן כי הנאשם ישוחרר בתנאי פיקוח. כאשר אמו תשמש מפקחת עיקרית, למרות שהיא אחת מעדות התביעה בתיק, מאחר והבן גנב ממנה כספים, וזאת בניגוד לעמדת המדינה.

עו"ד אוחיון: "מדובר במי שאמנם היא עדת תביעה אך אני מוותר על עדותה ואסכים להגיש את עדותה במשטרה בהסכמה".

בהמשך לנימוקים לשחרורו של הנאשם כתב השופט סילמן: "סכנות הקורונה עדיין אתנו וצדק הסנגור שטען כי יש סכנה לבריאות הלקוח שלו אם ימשיך לשהות במעצר. אין מניעה שהאמא תשמש כמפקחת בשים לב להצהרת עו"ד אוחיון כי לא יעיד אותה במהלך המשפט. עצם העובדה שהיא התלוננה נגד בנה במשטרה לא מורידה מיכולתה לשמש כמפקחת עיקרית".

הישארו מעודכנים באתר בלינקר או בפייסבוק צפון 1 חדשות נהריה – כרמיאל

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות