fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשורה טובה להורים: משרד החינוך יחזיר תשלום בגין המסעות לפולין

משרד החינוך יחזיר להורי עשרת אלפים התלמידים שהיו אמורים לצאת למסע בפולין, את הכספים ששולמו בגין המסע שלא התקיים.
משרד החינוך יחזיר תשלום | שר החינוך יואב גלנט | צילום: ששון תירם
משרד החינוך יפחית תשלום | שר החינוך יואב גלנט | צילום: ששון תירם

משרד החינוך יחזיר תשלום בגין המסעות לפולין

שר החינוך יואב גלנט, הנחה את משרד החינוך, להשיב להורי תלמידי החטיבה העליונה בכיתות יא'-יב', את דמי ביטול המסעות לפולין שלא התקיימו.

שר החינוך, גלנט: "עם כניסתי לתפקיד התחייבתי לתקן את העוול שנגרם לתלמידים ולהורים – והחל מהיום יועברו אליהם הכספים בחזרה״.

מספר התלמידים וסכום ההחזר

ממיפוי שערך המשרד יחד עם חברות הנסיעה, עולה כי עשרת אלפים תלמידים זכאים להחזר הכספי, כל תלמיד בהתאם להיקף ההחזר המגיע לו על פי דין, כאשר סכום ההחזר מסתכם בכ- 20 מיליון ש"ח.

המשיך שר החינוך גלנט ואמר: "עיכוב כספי המסע לפולין מזה חודשים, גרם עוול לתלמידים ולהוריהם, שעם כניסתי לתפקיד התחייבתי לתקן אותו והחל מהיום התלמידים והוריהם יקבלו את הכסף ששייך להם על פי דין".

כיצד ומתי יתבצע החזר התשלום

תהליך השבת דמי הביטול, יתבצע באמצעות חברות הנסיעה עימם התקשרו ההורים או על ידי בית הספר באופן הדרגתי והוא צפוי להסתיים עד לסוף חודש ספטמבר, בהתאם ובכפוף להיערכות של כל חברת נסיעות.

מועד ההחזר צפוי להשתנות מחברה לחברה ועל ההורים והתלמידים להתעדכן באמצעות חברות הנסיעה, בתי הספר, או דרך פורטל ההורים של משרד החינוך. לרשותם יעמוד גם מוקד טלפוני ייעודי שנפתח במיוחד לליווי המהלך מראשיתו ועד תומו.

במוקדי מידע אלה יוכלו ההורים והתלמידים להתעדכן במועד ההחזר הנוגע להם.

קישור לפורטל הורים: לחץ כאן!

מוקד טלפוני: 073-3983966 , המוקד יפעל בימים א'-ה' בין השעות 07:30 – 17:00

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות