fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנאור הגדול: שלושער לנאור עבודי, הפועל עכו שרדה בלאומית

הפועל עכו השלימה ניצחון כפול על נציגת ליגה א' מכבי הרצליה, והבטיחה את מקומה בליגה הלאומית גם בעונה הבאה
נאור עבודי
שמחה משולשת. נאור עבודי מהפועל עכו חוגג שלושער ומבטיח את הישארות קבוצתו בלאומית צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו השלימה את מסע ההישרדות שלה בליגה הלאומית אחרי שניצחה גם במפגש הגומלין את הנציגה מליגה א', מכבי הרצליה, 1:3.

הפועל עכו התייצבה למשחק עם יתרון שברירי מהמפגש הראשון, בו ניצחה, 3:4. למרות היותה מליגה בכירה יותר ועם יתרון של ניצחון, העלה המאמן חיים לוי מערך הגנתי וזהיר עם חלוץ בודד, אגיהו אייסון. בדקה ה-30, שילמה עכו על כך כשספגה שער חובה ונקלעה לפיגור, 1:0. חלוץ הרצליה התגבר על גל קולני, עבר את אופק פישלר ומזווית קשה החדיר את הכדור לרשת של השוער רום אילוז, שיכול לזקוף לחובתו של ספיגה השער.

בדקה ה-35 הבין המאמן את הטעות, והכניס לשדה את נאור עבודי, במקומו של פישלר. שתי דקות בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הצליחה עכו להשוות. דוד אמזלג הוציא כדור לינון אליהו, שפרץ מימין, הוציא כדור רוחב, ועבודי, שהסתנן בין הגנת הרצליה, דחק ברגלו מקרוב פנימה, 1:1. בדקה ה-67 השלימה עכו את המהפך, כשנאור עבודי שחרר בעיטה אדירה מ-25 מ' לרשת העליונה, 1:2 לעכו. עמוק בתוספת הזמן, סגרה עכו את הסיפור. ירין שרעבי, שנכנס כמחליף קודם לכן, בישל לעבודי, שהמשיך בבעיטה שטוחה ומדויקת לקורה ופנימה, 1:3. הפועל עכו ניצלה מירידה ותשחק גם בעונה הבאה בליגה הלאומית.

המאמן חיים לוי: "מכבי הרצליה נתנה לנו פייט וכל הכבוד לה, אבל אני שמח ומאושר שידענו להתעלות ולנצח. לפני המשחק, השחקנים היו בלחץ. הרגעתי אותם ואמרתי להם שאנחנו מנצחים את המשחק הזה. לא באנו לפה לתיקו, למרות שתיקו היה מספיק לנו, אלא שמנו לעצמו מטרה אחת והיא לנצח. קיבלתי קבוצה עם המון בעיות, אבל למרות זאת לא חששתי אפילו לרגע אחד שנרד. הבטחתי שהפועל עכו תישאר בליגה הלאומית וקיימתי. ידעתי שנאור עבודי יהיה הקלף המנצח, ואני שמח בשבילו. מגיע שאפו גדול לצוות המקצועי, לצוות הניהולי וכמובן לשחקנים. אני מאושר מההישג ומבטיח שבעונה הבאה, הפועל עכו תהיה קבוצה טובה, חזקה ואטרקטיבית".

כובש השלושער נאור עבודי, סיכם: "אני עובד קשה כדי להצליח ובטוח בעצמי וביכולתי ושמח שזה בא לידי ביטוי במשחק הכי גורלי שלנו העונה. קשה לי לתאר במילים את ההרגשה בסיום המשחק. אושר וכיף גדול. כקבוצה, עברנו תקופה קשה, ואני לא מבין איך בכלל נקלענו לסיטואציה הזאת של משחקי מבחן. אני מתרגש מאוד מהעובדה שעזרתי לקבוצה לנצח ולשרוד בלאומית. המאמן חיים לוי הכין אותנו בצורה מדהימה ואני שמח שהכל מאחורינו. זו תחושה של הקלה גדולה".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות