fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המהפך של חייה: מניהול גן לטיפול הוליסטי

מיכל פרידמן כיהנה עד לא מזמן כמנהלת גן. לאחרונה, פרשה מתחום החינוך והתמסרה באופן מוחלט לטיפול באנשים
מיכל פרידמן. מטפלת הוליסטית גוף – נפש. צילום: פרטי

מיכל פרידמן (45) מנהריה, מטפלת הוליסטית גוף – נפש, כיהנה עד לא מזמן כמנהלת גן.

בהכשרתה המקצועית היא מורה-גננת, בעלת תואר ראשון, ניסיון רב בהוראה ובניהול מערכות חינוך. בשנים האחרונות למדה במקביל לעבודתה כאשת חינוך כלים שונים בתחום הרפואה האלטרנטיבית ובמשך תקופה ארוכה עבדה בשני התחומים בו זמנית.

לאחרונה, פרשה מתחום החינוך והתמסרה באופן מוחלט לטיפול באנשים. השמועה אומרת כי היא מצליחה לטפל בבעיות קטנות כגדולות, בפרקי זמן מאוד קצרים: טיפול אחד שסיים סינוסיטיס של שבועיים, נערה עם אנורקסיה מתמשכת שחזרה לאכול ולתפקד כרגיל, ריפוי כאבי גב, רגליים וברכיים שנמשכו שנים, החלמה מדיכאונות וחרדה, הפסקת עישון (אחרי 30 שנות עישון כבד), איזון סכרת ועוד.

"עוד בהיותי בת 21 התחלתי לקבל מסרים ספונטניים ומדויקים שגרמו לי להרגיש שונה ומוזרה" נזכרת פרידמן. "נרשמתי ללימודי הוראה לגיל הרך שהיו הגשמת חלום ילדות שלי ומטבע הדברים ליוויתי וטיפלתי בילדים, בצוותים ובהורים. האינטואיציות המשיכו להתחדד ובשנים מתקדמות יותר התחלתי ללמוד קורסים רוחניים שונים, כאשר גם המשברים בחיי עוררו את הצורך העז ללמוד, להתקדם ולגלות עוד ועוד, כאשר אני משתמשת בכל הכלים שלמדתי, מלווה ומעצימה אנשים קרובים אליי".

כמנהלת גן היתה מוערכת מאוד ע"י הצוות וההורים, ואהובה מאוד על הילדים, אך בינואר האחרון, לאחר קורס הילינג עוצמתי שעברה לטענתה, הרגישה שיכולות הריפוי שלה כבר מבקשות לצאת ולעזור לכמה שיותר אנשים: "פתחתי עוסק זעיר והתחלתי לטפל בשעות הערב, במקביל לתפקידי כמנהלת גן. מספרת פרידמן. "באוגוסט האחרון עזבתי את הגן והתמסרתי סופית רק לטיפולים. מודה לבורא שנתן לי את הזכות להיות צינור לריפוי וגילוי עבור האחרים, ומודה לו שהביא אותי במסלול מותאם  ומדויק לעסוק בייעוד האמיתי שלי".

מיכל מטפלת באנשים באמצעות טיפולים אנרגטיים בשילוב שיחות הכוונה והעצמה אישית, לא רק בחדר הטיפולים אלא גם טלפונית מכל מקום בארץ ובעולם: "לכל מטופל יש קצב משלו ולכן מס' הטיפולים נקבע בהתאמה אישית לכל אחד. רבים מאתנו בוחרים בחיים לא מאוזנים, מזון לא ראוי, מחשבות ואמונות שליליות ובכלל, חיים בניגוד לאמת הפנימית שלנו. כתוצאה מכך, האנרגיה נפגעת ומתחילות להופיע בעיות ומחלות ברובד הפיזי והנפשי. החיים המודרניים רוויי המתח מכתיבים לנו לא פעם בחירות המנותקות מהקול הפנימי שלנו וטראומות שרובנו חווינו במהלך החיים, רק מוסיפות לבעיה. כל מטופל שמגיע אליי משתף בסיבות שהביאו אותו לטיפול ויחד אנו ממלאים שאלון מובנה של שיטת הילינג עץ החיים. לאחר מכן מתחילים את הטיפול האנרגטי המאפשר להשיב לגוף את האנרגיה שנחלשה ולאפשר לה להתחדש ולזרום. בתום הטיפול האנרגטי מתבצעת שיחת סיכום הכוללת את מה שעלה והדרכה מדויקת להמשך בטוח של כל מטופל".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות