fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנייה באיכות בלתי מתפשרת

חברת "סיסם פרויקטים" מציעה לכם את המיטב בתחום הבנייה הקלה והבנייה מעץ ועכשיו כובשת את השוק גם בתחום הבנייה הקונבנציונלית
צימרים בבנייה קלה. סיסם פרויקטים

אם התארחתם בצימר באחד מיישובי הצפון, סביר להניח שהיה זה אחד האתרים אותם בנתה חברת "סיסם פרויקטים".

סיסם פרויקטים היא חברה בעלת 30 שנים של ניסיון בתחום הבנייה הקלה והבנייה בעץ. החברה מתמחה בבניית צימרים בכל רחבי הארץ ובאזור הצפון בפרט, ולאחרונה, אף משתלבת בבנייה הקונבנציונלית.

מדובר בחברה משפחתית ממושב חזון, שצמחה מענף הפרגולות כשבבעלותה גם נגרייה, דבר הוליך לדבר, ואבי המשפחה, מיכאל, מצא את עצמו נענה לדרישת הלקוחות וכך החל את דרכו בבניית צימרים. ברבות השנים צברה החברה מוניטין והפכה מוכרת בתחום הבנייה הקלה בשל אמינות, מקצועיות, עמידה בלוחות זמנים ואיכות בלתי מתפשרת של חומרי הגלם והמוצר הסופי.

על החברה בשטח מופקד הבן, גילאור גרידיש (26), תושב כפר חנניה כאשר מיכאל לבית גרידיש מופקד על הניהול. גילאור מסיים בימים אלה לימודי הנדסאי בניין ומתכוון להשקיע את כל מרצו בעסק המשפחתי. "אנחנו מתכננים כל פרויקט ביחד עם הלקוח ובהתאמה לצרכיו ולתנאי השטח. היחידות שלנו נמסרות כשהן מרוהטות מא' ועד ת' וכל שנשאר ללקוח או הדייר הוא לקבל את המפתחות ולהיכנס. וזה בעצם היתרון בבנייה הקלה. התהליך קצר ונקי בהשוואה לבנייה הקונבנציונלית, לכן מתאים מאוד לצימרים. זאת שיטת בנייה שמאוד מקובלת בחו"ל ובשנים האחרונות החלה לזלוג גם לארץ".

בחברה עובדים עם מיטב האדריכלים, כך שרמת העיצוב מדויקת כמו גם רמת הגימור.

"בעצם מדובר פה בבנייה ללא בלוקים", מסבר לנו גילאור את האוזן, "כאשר רוב חלקי המבנה נבנים באתר חיצוני ורק ההרכבה נעשית בשטח. אם בעבר היה חשש מבנייה כזאת, הרי שבשנים האחרונות הלקוח הישראלי הבין את היתרונות בשיטה הקלה ואת הגמישות בה ניתן להיכנס לבית מוכן".

בנוסף על הליווי האישי, הייעוץ האדריכלי וחומרי הגלם הכי טובים בשוק, בבנייה באמצעות חברת סיסם תוכלו ליהנות ממבצעים רבים, ביניהם: חדר ארונות או מטבח במתנה ברכישת צימר וברכישת דירה בבנייה קונבנציונלית תקבלו סט ממ"ד חינם (שכולל דלת, חלון ושאר אמצעי המיגון).

את יתרונותיה הרבים של החברה היא מביאה עמה ערב כניסתה לתחום הקונבציונלי. ולנו יש בהחלט למה לצפות.

לפרטים: 04-8556707, 054-8056608

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות