fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביקורת פתע: השר ארדן הפתיע את השוטרים בתחנת המשטרה בעכו

כשיצא מתחנת המשטרה, הגיע השר ללשכתו של ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, ויחד עם קציני משטרה בכירים, קיימו דיון מיוחד בעקבות אירועי הרצח שהתרחשו לאחרונה בעיר
ארדן ולנקרי בדיון מיוחד. צילום: דוברות עיריית עכו

בהמשך למקרי הרצח שאירעו לאחרונה בעיר עכו, הגיע הערב (שלישי) השר לבטחון פנים, ח״כ גלעד ארדן לביקורת פתע בתחנת המשטרה בעיר, ובתוך כך, הגיע ללשכתו של ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, ויחד עם קציני משטרה בכירים, קיימו דיון מיוחד.

בפגישה השתתפו בין השאר גם סגני ראש העיר זאב נוימן ואדהם ג׳מל, מנכ״ל העירייה אוהד שגב, חבר מועצת העיר שמיל לוי, ראש מנהל תפעול ואכיפה יניב אשור, מנכ״ל המשרד לבטחון פנים צ׳יקו אדרי, סגן מפקד מחוז חוף תנ״צ יוסי חמו, מפקד מרחב אשר, תנ״צ בני אבליה,מפקד תחנת עכו סנ״צ יניב רונן ומפקד מחוז חוף במשמר הגבול נסים לוי.

במהלך הפגישה אמר ראש העירייה שמעון לנקרי, כי העיר עכו חשובה עד מאוד והיא זוכה לשיתופי פעולה פוריים עם המשטרה, אך עם זאת האירועים האחרונים פוגעים בתחושת הביטחון האישי של התושבים ומסבים נזק רב לתדמיתה של העיר. לנקרי ביקש מהשר לפעול למיגור הפשיעה ולסייע לעיר בכוחות מיוחדים.

השר ארדן אמר: ״הצגתי בדיון את הפעולות שהמשטרה עושה ואת ההנחיות שלי לתגבר את האזור ולהגביר את האכיפה ולנקוט במדיניות של אפס סובלנות כלפי הגורמים האלימים בעיר״. השר ציין כי לאור מורכבות האירועים האחרונים הוקצה לעיר כוח משימה של משמר הגבול המונה 180 לוחמים. לדבריו, יינתן לעיר טיפול משמעותי ויסודי של המשטרה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות