fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קודם מצביעים, אחר כך מבלים – בילוי בכרמיאל ביום הבחירות

מה אומרים הכרמיאלים על הבחירות וגם איפה תקבלו שמפניה על חשבון הבית

ביום שני נדרש שוב, בעלי זכות ההצבעה, לגשת לקלפיות לממש את חובתנו האזרחית ולבחור בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונות את נציגינו לכנסת ישראל. למרות הניסיונות לגבש מתווה חדש שימנע יום שבתון כללי, גם הפעם מרבית המשק יעבוד במתכונת שבת, ואנו, הציבור הרחב, נוכל לממש את זכותנו לבזבז.

כרמיאלים מספרים על התוכניות לבילוי בכרמיאל ביום הבחירות. קודם מצביעים – אחר כך מבלים.

חבר המועצה עו"ד חיים שוקרני, ראש מנהלת הצעירים: "את הבוקר נתחיל אני ואשתי בקלפי, לאחר מכן, ננצל את היום לסבב קניות ופנאי בעיר".

בן (בנצי) יעקב מ"הפינה של בן" מתכוון להצביע, ואחר כך לבלות: "אז נכון שבחירות שלישיות בתוך שנה הן פשוט דבר הזוי בכל קנה מידה ולמרות הנאמר אגיע גם אגיע לקלפי לממש את חובתי הדמוקרטית, מהסיבה הפשוטה שלמרות שלא נראה כך, הפוליטיקאים עובדים אצלנו. בכך שאני מצביע אני בסך הכל ממנה את הנציג שלי בניהול המדינה. כהרגלנו בפינה, ולמרות שנשחקה חגיגיות האירוע, בכל זאת, פעם שלישית, נערוך ערב לפני הבחירות את מדגם הפינה (שוב). כל מי שיגיע לבר ישלשל פתק לקלפי מדגם הפינה. ביום הבחירות כל מי שיציג סלפי מהקלפי יזכה בדרינק עלינו. כולי תקווה שהפעם תיפול הכרעה והפוליטיקאים שלנו יחזירו אותנו לשפיות".

מקס ליבס, הוילה בר משתף על התכניות לבילוי בכרמיאל ביום הבחירות: "התוכניות שלי הן ללכת להצביע. אני קורא לכל תושבי כרמיאל להגיע לקלפיות ולהשפיע על עתיד המדינה. בערב, כמידי שני, נקיים ערב קריוקי בוילה בר בהנחיית אביב דיין המוכשר, עם מלא אורחים יפים וזמרים מדהימים. אני מאחל הצלחה למתמודדים ומקווה שהבחירות האלה יביאו איתן בשורות טובות לעם ישראל".

מסעדת רנה בביג מציעה דיל מיוחד לאלו שיבחרו לסעוד במקום: בהזמנת מנה עיקרית תקבלו כוס קאווה מתנה. גם מסעדת טגלוס בגן העיר תציע לבוחריה כוס שמפניה במתנה.

מלבד אפשרויות הקניות והמסעדות הרבות, קנטרי "טופ קלאב" המשופץ והמחודש יהיה פתוח במתכונת שבת, מהשעה 08:00 עד ל-18:00.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות