fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה את מחכה? מיצג חדש יעודד נשים לבדיקה מוקדמת לגילוי סרטן השד

לרגל יום האישה הבינלאומי שיצוין ביום שישי הקרוב (8/3) יערך בקניון עופר רמת אביב מיצג בשם "למה את מחכה?" בשיתוף עמותת 'אחת מתשע' הקורא לכל הנשים, לקחת אחריות על עצמן ולבצע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד
בדיקה מוקדמת מצילה חיים צילום: יח"צ

לרגל יום האישה הבינלאומי, המתקיים מדי שנה בחודש מרץ, קניון עופר רמת אביב נרתם להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות הגילוי המוקדם של סרטן השד, ומקים מייצג ייחודי וראשון מסוגו: "למה את מחכה?", שמטרתו לעודד נשים לקחת אחריות על בריאותן ולגשת להיבדק.

המייצג יערך בשיתוף עמותת "אחת מתשע" והוא קורא לכל הנשים, לקחת אחריות על עצמן ולבצע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד. המיצג יהיה פתוח לקהל הרחב בין התאריכים: 07.3.24 עד ה-16.03.24 והוא יוצב ברחבת הקומה הראשונה (ליד חנות מייקל קורס).

במרכז המיצג יוצב שעון ענק ומעוצב בצבע ורוד (צבע המאבק בסרטן השד), עם הסלוגן "קבעי תור מהר לפני שהקפה מתקרר"!, זאת כתזכורת לדחיפות קביעת התור לבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן השד. לצד השעון יוצגו בובות חלון ראווה לבושות ורוד ממגוון חנויות הקניון, שהתגייסו לטובת הפעילות ויקדמו את הנושא גם בחנויות.

דוד בן משה, מנכ"ל קניון עופר רמת אביב: "הפעילות נועדה לעלות את המודעות בקרב נשים לגילוי מוקדם לסרטן השד. אחת מ-8 נשים עלולה לחלות בסרטן השד במהלך חייה, לכן חשוב לנו לתת במה לנושא ולעורר מודעות בקרב הנשים ללכת ולהיבדק".

טלי רוזין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע': "סרטן שד היא מחלת הסרטן הנפוצה בישראל בקרב הנשים, וככל שמאבחנים אותה מוקדם יותר, כך גדלים הסיכויים להחלמה מלאה. יום האישה הוא מועד נוסף שבו אנחנו מזכירות לעצמנו, לא להמתין וללכת להיבדק בזמן. הבדיקה מצילה חיים ומאפשרת לנו הנשים להמשיך ולהגשים את עצמנו ולכבוש מטרות ופסגות חדשים".

בשנים האחרונות מציינים את יום האישה הבינלאומי בכל מקום בעולם, תוך הצגת סיפור חייהן של נשים חזקות, קרייריסטיות, או אימהות שמגשימות את עצמן ומשיגות כל מטרה שהן רק מסמנות לעצמן – כי היום, אין דבר שהן לא יכולות לעשות לבד. לפעמים, מתוך מרוץ החיים שלנו, ומתוך העומס ביום יום הרבה נשים עלולות לשכוח את עצמן ובעיקר את הטיפול בבריאותן. לכן, מטרת המיצג, לעורר מודעות ומוטיבציה ולקדם את האחריות האישית של כל אישה ואישה על גופה  ובריאותה, ולעודד נשים לעבור בדיקות שנתיות לאבחון סרטן השד ובדיקות מקיפות בכלל.

קניון עופר רמת אביב, מקבוצת קניוני עופר, הוא הקניון היוקרתי בישראל, שמאגד בתוכו רשימה ארוכה של מותגי יוקרה בינלאומיים ומקומיים.

עמותת 'אחת מתשע' מציעה שירותי לווי ותמיכה לנשים שמתמודדות עם סרטן השד או החלימו מהמחלה, הן מהיבטים מקצועיים (מתן מידע מקיף, תמיכה רגשית נפשית, הגנה על זכויות על ידי עורכת דין וליווי מקצועי של אנשי מקצוע) והן מהיבטים של ליווי על ידי מתנדבות שהחלימו מסרטן השד. במסגרת פעילותה העמותה מעודדת נשים לשים את עצמן במרכז, לדאוג לבריאותן ולבצע בדיקות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

המיצג, אותו עיצבה והפיקה טל לביא מחברת ההפקות "לויטה", יהיה כאמור פתוח לקהל הרחב בין התאריכים: 07.03.24 עד ה-16.03.24. הכניסה ללא תשלום.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות