fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחווה מרגשת לזכרו של סמל אדר ברסנו ז"ל

החודש תתקיים אזכרתו של סמל אדר ברסנו ז"ל, יליד נהריה שנפל במבצע "צוק איתן". באטליז מויאל לבשו השבוע חולצות ורודות להנצחתו
עובדי האטליז עם חולצות של אדר ז"ל | צילום: ניב מויאל
עובדי האטליז עם חולצות של אדר ז"ל | צילום: ניב מויאל

מחווה מרגשת לזכרו של סמל אדר ברסנו ז"ל

ניב מויאל, הבעלים של "אטליז מויאל" בנהריה בשיתוף משפחת ברסנו, לבשו השבוע חולצות ורודות, ביום העמוס עבורם בשבוע, כמחווה לזכרו של סמל אדר ברסנו ז"ל.

סמל אדר ברסנו ז"ל יליד נהריה, התגייס ביולי 2012 לחיל השריון מתוך רצון לתרום למדינה אותה כל כך אהב. אדר היה פטריוט אמיתי ונהג לטייל לאורכה ולרוחבה של ארץ ישראל כדי להרגיש אותה דרך הרגלים. קרוביו מתארים אותו כמלח הארץ, ילד אנרגטי בעל לב רחב, אהוב ונאהב על כולם.

במהלך שירותו הקרבי, בקיץ 2014, יצאה ישראל למבצע "צוק איתן" נגד החמאס באזור עזה, במסגרתו יצא כוח מבצעי של חטיבת השריון ובו גם אדר לסיור בגבול. במהלך הסיור נתקל הכוח בחוליית מחבלים חמושים, אשר חדרו לשטח ישראל דרך מנהרת טרור, כשבכוונתם לבצע פיגוע באחד היישובים הסמוכים לגדר.

תוך כדי החלפת האש בין המחבלים לכוחותינו נפל אדר ז"ל ואיתו סגן אלוף אמוץ גרינברג ז"ל.

אדר נפל ביום כ"א בתמוז תשע"ד, בן עשרים, הותיר אחריו הורים ושני אחים, והובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנהריה.

מנציחים את זכרו של אדר

אביו של אדר ז"ל, גיל ברסנו, נוהג לספר בכל מקום אליו הוא מגיע על בנו הבכור, ועל הנתינה האינסופית שאפיינה אותו. גם לניב מויאל, הבעלים של "אטליז מויאל" הוא נוהג לספר על אדר בנו ועל אופיו המיוחד שתמיד נתן מעצמו ללא ציפייה לתמורה.

הסיפור שנגע במויאל במיוחד היה על אישה מבוגרת שאדר נהג לסייע לה ובכל יום שישי היה עושה לה קניות לכבוד שבת. האישה, שכואבת את לכתו, שומרת על קשר עם משפחתו עד היום.

לכן, בער בו הרצון שעוד אנשים ייחשפו לאדר, והציע לאביו לעשות מעשה להנצחתו, גיל שמנציח את אדר בדרכים רבות ביניהן הקמת "מרכז הדרכה ע"ש אדר ברסנו ז"ל" בתחנת הכיבוי בנהריה, מיד נעתר להצעה ורכש חולצות בצבע ורוד בולט עם כיתוב ותמונה של אדר ז"ל לכל עובדי האטליז, במטרה שילבשו אותן ביום העמוס ביותר של העסק, יום חמישי.

אנשים רבים שנכנסו לחנות שאלו מה פשר החולצה וכך זכו העובדים לספר על אדר את הסיפורים המרגשים ששמעו מאביו. כשראו את ההד שהחולצות יצרו החליטו שגם ביום האזכרה, שיתקיים החודש, ילבשו שוב את החולצות לזכרו.

אזכרתו של סמל אדר ברסנו ז"ל תתקיים ב-12 ביולי, בבית העלמין הצבאי נהריה, תושבי נהריה מוזמנים להגיע ולחלוק לו כבוד, בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

סמל אדר ברסנו ז"ל | באדיבות המשפחה
סמל אדר ברסנו ז"ל | באדיבות המשפחה

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות