fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: רכש ראשון להפועל עכו

הפועל עכו החתימה רכש ראשון לעונה הקרובה: חלוץ ושוער ששיחקו בעונה שעברה בליגה א'. הקפטן גל קולני, קיבל הודעת שחרור
רכש ראשון. המאמן אלון זיו עם השחקן החדש יהב אפריאט צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו מתחילה לגבש אט אט את סגל שחקניה לעונה הקרובה. אחרי שסיכמה על הארכת חוזהו של המגן השמאלי אחמד שעבאן לעונה שנייה בקבוצה, צירפה הקבוצה את החלוץ יהב אפריאט (25), ששיחק בעונה חלפה בקבוצת מועדון ספורט טירה מליגה א' וכבש במדיה 8 שערים.

אפריאט, בוגר מחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, הספיק לשחק בליגת העל במדי כפר סבא ובהמשך גם בהפועל חדרה (ליגת העל), ובהפועל מרמורק (לאומית).

"אני מאוד שמח להגיע למועדון כמו הפועל עכו שנחשב למועדון משפחתי, חם ותומך", אמר אפריאט לאחר החתימה, "אני מודה על האמון בי ועל ההזדמנות שניתנה לי להוכיח את עצמי ואת יכולתי. חובת ההוכחה עליי ואעשה את הכל כדי להצליח ולעזור לקבוצה לעמוד במטרותיה בעונה הקרובה. אני מאמין שנצליח ושתהיה לנו עונה טובה".

מי שעוד צורף הוא השוער הצעיר נסים חאיכ (19), ששיחק בעונה האחרונה באגודת ספורט נורדיה ירושלים מליגה א'.

חאיכ, גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, שיחק במדי קבוצת הנוער שלה בליגת העל לנוער וגם שיחק עונה אחת קבוצת הנוער הפועל עירוני קריית שמונה, גם בליגת העל לנוער.

חאיכ: "אני מאוד מתרגש להגיע למועדון שכבר מהרגע הראשון קיבל אותי בצורה חמה ותומכת ונתן לי הרגשה שהגעתי למקום שהוא קודם כל משפחה. מצפה לנו עונה מאתגרת ואעשה הכל למען הצלחת הקבוצה".

הקבוצה מימשה את האופציה על החלוץ רווה אסייג, שהגיע באמצע העונה מבית"ר ת"א/בת ים ונעדר ממשחקי הפלייאוף התחתון עקב פציעה.

הקשר האחורי וקפטן הקבוצה גל קולני קיבל הודעת שחרור.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות