fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסניף של מכבי ת"א מתרחב

המועדון הצהוב, שהפעיל אשתקד בית ספר לכדורגל בחדרה ואולגה, יחל השנה לפעול גם באור עקיבא. המנהל ארז מסיקה: "הופתענו לגלות היענות עצומה"
ארז מסיקה והילדים בעונה שעברה צילום: באדיבות מכבי ת"א
ארז מסיקה והילדים בעונה שעברה צילום: באדיבות מכבי ת"א

מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב ממשיך להתפתח באזור חדרה. המועדון הצהוב, שפתח בשנה שעברה בית ספר לכדורגל בחדרה וגבעת אולגה, ומתחיל בימים אלה את העונה השנייה, החליט לפתוח העונה בית ספר לכדורגל גם באור עקיבא.

ארז מסיקה והילדים בעונה שעברה צילום: באדיבות מכבי ת"א
ארז מסיקה והילדים בעונה שעברה
צילום: באדיבות מכבי ת"א

במועדון הצהוב מבינים את הכישרון הרב שטמון באזור ואת הרצון של ילדים רבים הן מחדרה והן מאור עקיבא להצטרף למועדון הגדול בישראל. שני בתי הספר ימשיכו בניהולו של אחד מגדולי השחקנים שגדלו באזור ושחקן מכבי תל אביב בעבר, ארז מסיקה. מסיקה יהיה אמון על הצד המקצועי ואילו דורי שריד יהיה אחראי על הצד הניהולי והאדמניסטרטיבי.

בתי הספר החלו את הפעילות וכבר במהלך חול המועד סוכות צפויים להגיע לחדרה ולאור עקיבא מספר שחקנים ממכבי תל אביב כפי שעשו בעבר כאשר בשנה שעברה הגיעו יואב זיו וטל בן חיים. מסיקה אמר לקראת הפתיחה: "אנחנו שמחים לפתוח עונה שנייה בחדרה ועונה ראשונה באור עקיבא. הופתענו לגלות היענות עצומה בשתי המקומות. זה רק מראה על כוחה של מכבי תל אביב מצד אחד ועל ההצלחה הגדולה שלנו בשנה שעברה בחדרה/גבעת אולגה. אין לי ספק שגם השנה הקרובה תהיה לא פחות מוצלחות מהעונה שעברה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות