fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שושנה היתה צריכה להתארס ויצאה מכאן בארון"

שושנה יגודייב לא זכתה להצעת הנישואין שהחבר שלה תיכנן בערב בו נהרגה. סרגיי ואיגור בניה של אלכסנדרה רובינב ז"ל כואבים שאף איש ציבור בישראל לא הגיע לנחמם. "נשארו שלוש משפחות אבלות לפני החגים". החשוד בדריסת שלוש הנשים בנתניה, שושן ברברי נעצר אמש על ידי המשטרה
לאריסה ותמונת אמה צילום רותי ברמן
(צילום רותי ברמן)

זו היתה אמורה להיות ארוחת ליל שישי חגיגית ובה הצעת נישואין. הן יצאו בשעה שמונה בערב שלוש נשים לבושות במיטבן מדירתה של אלכסנדרה רובינוב ברחוב בן צבי 100, פינת רחוב גרינבויים בנתניה. הן פסעו במעבר החצייה שליד הבניין, חצו מסלול אחד ובשני נדרסו.

 ערב שבת שעבר, מכונית מסוג אאודי הגיחה  במהירות מכיוון דרום. סבטלנה יגודייב, ביתה שושנה מדימונה ואלכסנדרה רובינוב, 66 מנתניה שהיו בדרכן לארוחת ערב אצל לאריסה בתה של אלכסנדרה  נהרגו במקום. הנהג ונוסע נוסף נמלטו מהמקום ברגל.  חשוד תושב נתניה שושן ברבי שנמלט מזירת המקום ועל פי החשד שהה ברכב בעת התאונה.  תחנת נתניה  תפסה  אותו אמש (ב').

רובינב עלתה לארץ מאוזבקיסטאן בשנת 1990, בעלה נפטר לפני שנתיים ממחלת לב, כשילדיה סיימו את השירות הצבאי הם היגרו לארצות הברית.  כעת הם יושבים שבעה בבית אימם.
ביתה  לאריסה, 44 מנהלת חשבונות בחברת הייטק באזור התעשיה פולג, אמא לשלושה ילדים אומרת שמהמשפחה שלה לא ישמעו קריאות נקם: "אנחנו מכבדים את החוק ויש בשביל זה משטרה. אנחנו לא ניקח את החוק לידיים כי אנחנו לא רוצים להיות דומים לפושעים האלה. אנחנו אזרחים שומרי חוק וסדר עם הגיון להבין שהחוק צריך לשרת את האזרח".

לאריסה ותמונת אמה צילום רותי ברמן
"כששמעתי בום יצאתי למרפסת וראיתי שמישהו שוכב על הרצפה". הבת לאריסה, ברקע תמונת אמה אלכסנדרה ז"ל (צילום רותי ברמן)

 לאריסה: "הילדה באה מדימונה לעשות כאן הפרשת חלה. הבחור שלה היה צריך להגיע כדי להציע לה רשמית נישואין. ידעתי שהן בדרך אלי וכששמעתי בום יצאתי למרפסת וראיתי שמישהו שוכב על הרצפה. ירדתי למטה ואז כבר הגיעו לקראתי חברים של הבן שלי ניסן ואמרו לי לרוץ כי אמא שלי נפגעה.תוך שניות הגיע אמבולנס. כשראיתי את אמא חשבתי שהיא עדיין חיה. היו לה כנראה כמה פעימות אחרונות של הלב. היא היתה אמא נהדרת וסבתא אוהבת, תומכת עם לב זהב".

מיד כאשר זיהתה לאריסה שאמה נדרסה היא התקשרה לשני האחים שלה; סרגיי ואיגור שמתגוררים בניו יורק ועוסקים בנדל"ן: "אחרי שעתיים עלינו על הטיסה של אל על. עברו עלינו 16 שעות של גיהנום ובכי. לא הבנו מה קורה עם המשפחה" אומר סרגיי.

איגור וסרגיי   כואבים שאף איש ציבור  לא הגיע לביתם מלבד ח"כ רוברט אילטוב ידיד המשפחה. הבנים: "זה אסון נוראי. נשארו כאן שלוש משפחות אבלות לפני החגים. הצעירה היתה צריכה להתארס ויצאה מכאן בארון.  אמא היתה מבקרת אותנו אחת לשנה. אנחנו היינו מתראים פעמיים בשנה, רק בפסח האחרון היינו כאן. אמא היתה באה אלינו למספר חודשים להיות עם הנכדים".

אמא הייתה מגיע לניו יורק פעם בשנה. סרגיי ואיגור רובינב (צילום: רותי ברמן)

 הכתבה המלאה תתפרסם "בחדשות נתניה" בסופ"ש

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות