fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכאן אפשר רק לעלות

אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

לאחר האכזבה בשנה שעברה, אליצור נתניה כדורסל רוצה לחזור לליגה הלאומית. הקבוצה של עידן פלדה פתחה את הקיץ מעט באיחור, אבל המשיכה עם ההחתמה הגדולה של מתן נאור, שנחשב לסמל של הפועל תל אביב, ובשבועיים הקרובים ביצעה עוד מספר החתמות מרעישות, בהן טום ולסנקו, שמציבות אותה כאחת המועמדות המרכזיות לעלייה.

בנתניה מעוניינים להחתים גבוה נוסף שיהיה שובר שוויון בליגה, ושלושה שחקנים מליגת העל קיבלו הצעה להצטרף. מי שימשיך בקבוצה לעונה המי יודע כמה שלו הוא הקפטן אלירן גואטה שינסה להדביק החבורה המתגבשת בתשוקה הבלתי נגמרת שלו למשחק ולרשום עלייה ללאומית.

אלירן גואטה (צילום: יניב לני)
אלירן גואטה (צילום: יניב לני)

את הקו האחורי של הקבוצה יוביל יועד בית יוסף, ולצידו יכדרר הגארד ליאור שם-טוב שמגיע אחרי שנתיים נהדרות ברמת גן/גבעתיים ולא מעט עונות בליגה השנייה. לירן מורן מצטרף אחרי כמה עונות מוצלחות בליגה הלאומית (הוד השרון ורעננה בשנתיים האחרונות) שבמהלכן ביסס את מעמדו כאחד הקלעים המובילים בה. גם נמרוד רינסקי יהיה שם, אחרי שאת העונה האחרונה חילק בין מכבי רעננה מהלאומית לבין הפועל גלבוע/גליל מליגת העל.

"אנו בונים את אחת הקבוצות החזקות ששיחקו אי פעם בליגה הארצית, וכל תוצאה פרט לעלייה תיחשב לכישלון", אמרו במועדון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות