fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זה לא נגמר עד שזה נגמר

רגע לפני המשחק מול הפועל קטמון התבשרה מכבי נתניה כי דיא סבע הפצוע ייעדר כחודש. בקבוצה מקווים כי השחקן יחזור לכושר ברגעי ההכרעה. הניצחון על הפועל קטמון החזיר למסלול את שחקניו של דראפיץ'
כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)

מכבי נתניה חזרה למסלול הניצחונות לאחר שהביסה 0:4 את הפועל קטמון.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' התאוששה בצורה נפלאה אחרי שספגה את הפסדה הראשון העונה במחזור הקודם, כשפשוט התפוצצה על קבוצת האוהדים מירושלים. למרות הניצחון הגדול, הצהובים נותרו במקום השני, בעקבות ניצחונה של עכו, כשבמאזנם 53 נקודות.

עלי מוחמד העלה את נתניה ליתרון בדקה ה-34 וקבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה נתניה פירקה את קטמון עם צמד שערים של שון וייסמן ושער נשל ברק בדש. מי שניצח על החבורה הצהובה היה הקפטן ערן לוי שחזר לכושר של תחילת העונה ובישל שני שערים עם כדורי עומק אופייניים.

כיכב עם צמד. דיא סבע (צילום: מכבי נתניה)
דיא סבע. פגיעה בקרסול (צילום: מכבי נתניה)

"חיכינו לניצחון הזה הרבה זמן. אמרתי לשחקנים לפני המשחק שהעובדה שכל הקבוצות רודפות אחרינו מפריעה לנו. היינו צריכים לחזור לשחק את הכדורגל שלנו ואני שמח שזה קרה. אבל זה לא נגמר עד שזה לא נגמר, עכשיו מתכוננים לראשון לציון", אמר דראפיץ והוסיף: "יכול להיות שהיינו יכולים לנצח בהפרש גדול יותר, אבל זה המאני טיים ומה שחשוב הוא הניצחון. פחדנו להפסיד היום ולהיכנס לפגרה ברגל שמאל. אנחנו חזק במרוץ".

לפני המשחק התבשרה נתניה כי כוכב הקבוצה, דיא סבע, עלול להיעדר מהמגרשים כחודש ימים. סבע נפצע במשחק ההפסד של נתניה מול אחי נצרת, והשבוע אובחן כי הוא סובל מפציעה בקרסול. במועדון אמרו: "מדובר במכה קשה עבורנו. סבע הוא השחקן הכי החשוב שלנו והפציעה שלו מגיעה ברגעים המשמעותיים של העונה. אנחנו מקווים שהוא יחזור במהרה ויעזור לקבוצה במשחקים המכריעים לפני העלייה לליגת העל. שאר השחקנים יצטרכו לתת מעצמם יותר כדי לעזור לקבוצה לעמוד במשימותיה העונה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות