fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הוגשה עתירה מנהלית על אי סדרים בספירת המעטפות הכפולות

גיף אליאב ודניאל מהרט צילום עצמי
גיף אליאב ודניאל מהרט צילום עצמי

סיעת "הדרך" בראשות עו"ד וגיף אליאב וסיעת מקומי נתניה בראשות דניאל מהרט  הגישו אתמול, (שני) עתירה מנהלית כנגד וועדת הבחירות בחשד לאי סדרים בספירת קולות המעטפות הכפולות. אליאב ומהרט מבקשים לפסול את תוצאות ספירת הקולות של המצביעים שהצביעו במעטפות הכפולות. "היו המון ליקויים. מטבע הדברים אני לא יודע מה תהייה התוצאה. דבר אחד אני יודע, שהליקויים היו מאוד חמורים. בנסיבות הללו אין מנוס מלהגיש עתירה, אותה הגשתי יחד עם בחור מבריק, אשר עמד בראש סיעת ״מקומי בנתניה״, דניאל מהרט".

גיף אליאב ודניאל מהרט צילום עצמי
גיף אליאב ודניאל מהרט צילום עצמי

החשד לאי סדרים עלה בעקבות הקרנת סרטונים שהועלו בזמן אמת ושידרו מוועדת הבחירות  בעת ספירת המעטפות הכפולות אנדרלמוסיה, מהומה וחוסר סדר  כאשר במקום נוכחים אנשים רבים שלא היו אמורים להיות שם.  לאליאב, חסרו כ -30 קולות למנדט  ולמהרט חסרו כ- 100 קולות למנדט במועצת העיר.

אליאב: "על פי חוק, בעת ספירת הקולות ובמקום ספירת הקולות אסור שיהיו אנשים שאינם חלק מוועדת הבחירות או מונו על ידה. היו שם עשרות אנשים שלא היו צריכים להיות שם. בזמן ספירת קולות החיילים היו מעטפות לא חתומות שנספרו כמעטפות כשרות"

אליאב על החיבור עם סיעת מקומי נתניה: "כולי תקווה, שזאת התחלה של שותפות חזקה. אי אפשר לא להזכיר את העובדה שנציגים של חמש סיעות הגישו תצהירים התומכים בעתירה. גם זאת עובדה שמאוד משמחת אותי. אני מרגיש שיש לנו שותפים לעשייה חשובה לטובת העיר. בהצלחה לכולנו!".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות