fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאור עקיבא לאולימפיאדת הפיזיקה

גאון פיזיקה צעיר. אודי שגב עתידים אור עקיבא צילום: פרטי
גאון פיזיקה צעיר. אודי שגב עתידים אור עקיבא צילום: פרטי

שני תלמידים מקריית החינוך אמי"ת עתידים באור עקיבא, הלן גינסין ואורי שגב, עלו לגמר אולימפיאדת הפיזיקה של רשת אמי"ת, בה מתמודדים תלמידים מצטיינים ממגמות הפיזיקה בבתי החינוך של אמי"ת, כהכנה לאולימפיאדת הפיזיקה הבינלאומית לתלמידים. את התלמידים מדריך המורה לפיזיקה סמיון קרסיק.

את התחרות יזמה ראש תחום הפיזיקה באמי"ת  ד"ר רחלה תורג'מן, במטרה לתרגל ולקדם את תלמידי אמי"ת לאולימפיאדת הפיזיקה הארצית ולאולימפיאדת הפיזיקה הבינלאומית. השלב הראשון של האולימפיאדה התקיים במתחם ה'גוגיה' של רשת אמי"ת בכפר בתיה, רעננה ומתוך 200 המתמודדים עלו 31 לשלב הגמר, ביניהם כאמור שני מצטייני קריית החינוך אמי"ת עתידים.

מנכ"לית קריית החינוך אמי"ת עתידים אתי לרדו בירכה את התלמידים הזוכים: "שאיפתנו היא לקדם כל תלמיד ותלמידה למיצוי יכולותיהם בכל תחומי המדע והדעת. אנו בטוחים כי נכונה לתלמידינו הצלחה בהמשך התחרות ובהמשך דרכם האקדמאית".

תורג'מן הוסיפה: "האולימפיאדה נועדה לקדם את תלמידי הפיזיקה המצטיינים ברשת לפסגת המצוינות הפיזיקלית הארצית והעולמית, וזאת על ידי שילוב לימודי המגמה בתהליך תחרותי חוויתי המעודד השראה, העמקה חשיבה והנאה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות