fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפי קפיטל ועמרם אברהם ירכשו את אורתם סהר?

שתי החברות מועמדות יחד עם חברות נוספות לרכוש את החברה, שנכנסה להקפאת הליכים
פרויקט אקווה בעין הים. הרוכשים מודאגים צילום: אסי קוטין
פרויקט אקווה בעין הים. הרוכשים מודאגים צילום: אסי קוטין

דאגה בשכונת עין הים בעקבות האישור שנתן בית המשפט בשבוע שעבר לחברת "אורתם סהר" להקפאת הליכים. החברה ביקשה זאת בעקבות חובות של כמיליארד שקלים. המשמעות: בניינים רבים שהחברה בונה בשכונה מוקפאים, וגם דיירים שכבר קיבלו בחודשים האחרונים של הדירות, מוטרדים מהמשך השירות שהם אמורים לקבל מהחברה בשנת הבדק.

החברה בונה כמעט את כל המגדלים בשכונת עין הים במערב חדרה, רובם של היזמים עמרם אברהם ואפי קפיטל. השבוע דווח בעיתונות הכלכלית כי החברות אפי קפיטל ועמרם אברהם זומנו לפגישה עם נאמני חברת אורתם סהר בהמשך להצעתם לרכישת החברה.

פרויקט אקווה בעין הים. הרוכשים מודאגים  צילום: אסי קוטין
פרויקט אקווה בעין הים. הרוכשים מודאגים צילום: אסי קוטין

על פי הפרסום, החברות מסרבות בשלב זה לחשוף את גובה ההצעה, אך על פי הערכות זו מסתכמת במחיקת חובות החברה ובהבראתה. חברות נוספות שהתעניינו לאחרונה ברכישת אורתם הן: אאורה, אזורים וקבוצת גבאי. כמו כן נודע כי איש העסקים ליאו נואי, שניהל משא ומתן לרכישת אורתם סהר בטרם קרסה בסכום של כ~50 מיליון שקל, חידש את הצעתו.

לאפי קפיטל ולעמרם אברהם פעילות משותפת בפרויקט אקווה בשכונת עין הים בחדרה שכולל כ~610 יח"ד ומבוצע על ידי אורתם סהר, פרויקט מחיר למשתכן בקריית גת לבניית 288 יח"ד ופרוייקט לבניית 244 יח"ד בגדרה. לאור ההיכרות ושיתופי הפעולה ההערכות הן כי יש בכך נקודות זכות לטובת שתי החברות בשל האינטרס המשותף שלהן להבריא את החברה ולמנוע את קריסתה.

מומחה בתחום הנדל"ן התייחס השבוע לנושא ואמר: "כל מי שכבר קיבל את הדירה, יכול להיות שקט, כי לרוב אחריות שנת הבדק היא של היזם ולא של הקבלן. מי שרכש דירה צריך לדאוג. לא מכך שלא יקבל את הדירה, אלא בעיקר מהעובדה שבשל הקפאת ההליכים קבלת הדירה שלו תתעכב ככל הנראה במספר חודשים לכל הפחות".

אסי קוטין

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות