fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אור עקיבא מציגה: באנו, שיחקנו, פירקנו

כ-100 אוהדי הפועל אור עקיבא זכו לראות את קבוצתם משיגה את התוצאה הגבוהה ביותר שלה בשנים האחרונות, 1:12 מול אחווה חיפה © בית"ר פרדס חנה הובכה שוב
נעדר. ישראל אביטן (צילום: שלומי גבאי)

 

"זה היה משחק ענק שלנו", אמר מאמן הפועל אור עקיבא, ירון שיש, בסיום ניצחון ביתי של הקבוצה 1:12 על הפועל אחווה חיפה.

כ-100 אוהדי אור עקיבא נהנו מהמשחק הטוב ביותר שהציגה קבוצתם בעשר השנים האחרונות כשהבונוס – התוצאה הגבוהה ביותר של הקבוצה בשנים האחרונות. גם הפעם נכנס שמוליק לוי לעמדת השוער והיה המצטיין במחצית הראשונה אותה סיימה אור עקיבא  בצניעות – 0:1 מהשער של משה רוזוליו. המחצית השנייה כבר הייתה סיפור אחר לגמרי. אור עקיבא פשוט פירקה את יריבתה שנשארה בעשרה שחקנים. רוזוליו הוסיף שער נוסף, אברהם ימהרן כבש רביעייה, שלומי אסולין כבש צמד ויהודה זקן הסתפק באחד.

נעדר. ישראל אביטן (צילום: שלומי גבאי)
נעדר. ישראל אביטן (צילום: שלומי גבאי)

 

שיש: "אחרי שכבשנו שמונה שערים, אמרתי לשחקנים שלי להרגיע, אבל אז חשבתי לעצמי שאם המצב היה הפוך, היריבה הייתה רוצה להבקיע עוד ועוד וביקשתי שימשיכו ללחוץ עד סיום המשחק".

הקבוצה השנייה של האזור, בית"ר פרדס חנה, הובכה שוב כשהפסידה בבית 3:0 לעירוני ברטעה. פרדס חנה הגיעה למשחק בהרכב חסר ללא המגינים דורון אשכנזי ואלירן מלכה וללא הקשרים אושרי רוטברט וישראל אביטן ונשארה בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של המגן חן טקץ בדקה ה-64.

זה לא מנע מראשי המועדון להעביר ביקורת נוקבת על השחקנים. "זה היה אחד המשחקים הגרועים שלנו, לא רק במבחינה מקצועית אלא גם בהתייחסות של השחקנים למשחק", אמרו בפרדס חנה.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות