fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפה יחנו המבקרים במרכז העירה?

מה עומד מאחורי תכנון של ביטול מקומות חנייה במקום בו יש מצוקה גדולה ובמקומם לבנות מרכז מסחרי ובו חנויות ובתי קפה, במקום שבו החנויות ובתי הקפה הקיימים אינם מצליחים לשרוד?
מרכז העירה בכרמיאל
מרכז העירה בכרמיאל (צילום: אלכס הובר)

רחוב הגליל הוותיק עבר לא מכבר שינוי בו הוצר הרחוב עד לממדים שהנהיגה הפכה בו לסוג של תמרון, וזאת על מנת ליצור חניות נוספות לבאי המשרדים ברחוב, לבנק הפועלים וכן למרכז העירה.

עם זאת, התברר כי מצוקת החנייה כנראה לא הייתה הסיבה להסבת הרחוב לרחוב צר ממדים, אלא ביטולם של מקומות חנייה שהיו מנת חלקו של האזור מיום הקמתו, בחניון התת קרקעי השוכן מתחת למבנה ששימש בעבר סופרמרקט, וכעת נמצא בשיפוצים אחרונים לקראת כניסתו של בנק הפועלים למקום. החניות הללו בוטלו וכחלק מתוכנית הבנייה מתחת למקום בו יוקם הבנק, פתחו חנויות ובתי קפה העומדים כרגע להשכרה, זאת במקום שבו כבר קיימים בתי קפה וחנויות שבקושי מצליחים להתפרנס.

בהתחשב בנתונים של המקום, מרכז העירה, בו מצוקת היעדר מקום חנייה עלה מספר פעמים, בנוסף למצב של החנויות ובתי הקפה במקום, השומם רוב ימות השנה ולא מצליח עדיין להתאושש מאז הסתיים השיפוץ, נשאלת השאלה כיצד ייתכן שאושרה תוכנית שהיא ההיפוך הגמור של המצב במקום.

מהנדס העיר מסר בתגובה: "הכניסה לחניון הוזזה, בשל כך נגרעו מספר מקומות חנייה. בנק הפועלים עובר לחלק מהמבנה. כמות החניות הקיימת בהיתר תואמת את התקן הנדרש".

נותר לקוות כי המקום יצליח ובכך ישפיע גם על העסקים במרכז העירה, ימים יגידו.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות