fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש ענף החקירות וחוקר מהמחוז הצפוני נהרגו בשווייץ

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה היום בשוויץ. ראש ענף חקירות במחוז צפון, סגן ניצב אמל חליל וחוקר בכיר ביחידה המרכזית של מחוז צפון עאטף חאג' ונאסיף באדר. בין הפצועים אחיו של עזאם עזאם המוגדר באורח אנוש
אמל חליל (צילום עצמי)
אמל חליל (צילום עצמי)

הותרו לפרסום שמותיהם של שלושת ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה היום (שני) בשוויץ. ראש ענף חקירות במחוז צפון, סגן ניצב אמל חליל וחוקר בכיר ביחידה המרכזית של מחוז צפון עאטף חאג' ונאסיף באדר. כולם תושבי הכפר מרר. בנוסף הותר לפרסום כי אחד מחמשת הפצועים שהובהלו לבתי החולים בשוויץ, הוא אחיו של עזאם עזאם, וופא עזאם, הפצוע באורח אנוש.

בסביבות השעה 08:00 בבוקר, בעיר וולפסשיסן שבמרכזה של שוויץ, שמונה תיירים ישראלים נסעו במיניבוס שחצה את פסי הרכבת והתנגש ברכבת. על פי עדויות מהמקום, המיניבוס נגרר כמה מאות מטרים על ידי הרכבת עד שהצליחה לעצור. כוחות ביטחון והצלה רבים הגיעו לאזור וסייעו בחילוץ המורכב של ההרוגים והפצועים.

אף נוסע שהיה ברכבת בעת התאונה לא נפגע. הישראלים שנפצעו באירוע פונו לבתי חולים בלוצרן ובציריך, שם הם מקבלים טיפול. על פי כלי התקשורת המקומיים, מקום התאונה ידוע כבעייתי מכיוון שאין מחסום לפני הפסים, רק רמזור שמזהיר שהרכבת מגיעה.

סנ"צ אמל חליל, בן 53 ואב לחמישה ילדים, שימש בתפקידו האחרון כראש ענף החקירות במחוז הצפוני ובמסגרת והיה גם מפקד על תחנת המשטרה אום אל-פאחם משגב. הוא התגייס ב-1984 וביצע מגוון תפקידים בכירים ביניהם מפקד תחנת אום אל פאחם, מפקד תחנת משגב, מפקד בקורס סמלים ותפקידים בכירים נוספים.

רס"ב עאטף חאג', בן 48 ואב ל-5 ילדים, התגייס למשטרה ב-1987 ובתפקידו האחרון שימש כחוקר בכיר ביחידה המרכזית של המחוז הצפוני. הוא מילא מגוון תפקידים בארגון, ביניהם לוחם משמר הגבול, סייר, בלש וחוקר נוער. אזרח נוסף שנהרג בתאונה הוא נאסיף באדר, בן 52 ואב ל-3 ילדים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות