fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אפקט הקורונה: סיעת "מחוברים" הצטרפה לקואליציה העירונית בחדרה

במהלך מפתיע שנועד בין היתר לסייע במאבק נגד הקורונה בחדרה, הצטרפה הסיעה של עו"ד יניב דרי להנהלת העיר. ראש העיר קורא גם לסיעת הליכוד להצטרף
צביקה גנדלמן ויניב דרי חותמים על הסכם ההצטרפות של סיעת מחוברים לקואליציה העירונית
צביקה גנדלמן ויניב דרי חותמים על הסכם ההצטרפות של סיעת מחוברים לקואליציה העירונית

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ויו"ר סיעת "מחוברים" עו"ד יניב דרי סיכמו על הצטרפותה של הסיעה לקואליציה העירונית. כך נמסר מעיריית חדרה היום (ג').

גנדלמן בירך את חברי הסיעה על הצטרפותה בימים אלו, בהם הצורך הוא בשיתוף פעולה מאוחד למאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, ההיערכות לקראת עידן חדש בעיר חדרה, מדינת ישראל והעולם כולו. סיעת "מחוברים" תהיה שותפה בכירה בהנהלת הקואליציה, וככזו הינה שותפה לאתגרים שנכונו לעיר בעת הזו וגם לפיתוחה של העיר.

בבחירות לרשויות המקומיות שנערכו לפני כשנה וחצי קיבלה סיעת "מחוברים" את כמות הקולות הרבה ביותר בחדרה והכניסה שלושה חברים למועצת העיר: יניב דרי, רונן הילף ורון שגן. למרות זאת, לא נכנסה הסיעה עד כה לקואליציה העירונית. במשך שנה וחצי שמרו חברי הסיעה על קו אופוזיציוני תקיף, אך כעת כאמור מצאו את הדרך לאופוזיציה העירונית.

כפי שציין בתחילת הקדנציה קורא גנדלמן גם כעת לסיעת הליכוד להצטרף לקואליציה העירונית, וזאת מתוך ראייה שבאיחוד כוחות ניתן להרחיב את העשייה לטובת העיר ולהצעיד את חדרה קדימה.

הצטרפותה של סיעת "מחוברים" לקואליציה העירונית בחדרה מסמלת את הנעשה בשדה הפוליטי הארצי. "מחוברים" מזוהים עם סיעת "כחול לבן", ובמהלך הקמפיינים לבחירות לכנסת בשנה האחרונה אירחו בעיר בכירים מן התנועה, כמו בני גנץ, בוגי יעלון וגבי אשכנזי. גנדלמן הודיע בעבר על תמיכתו בליכוד, שקרובה להרכיב קואליציה עם "כחול לבן" של גנץ ואשכנזי.

לעדכוני משרד הבריאות על מחלת הקורוונה

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו חדשות חדרה, כל הפרדס וכל זכרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות