fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

גלית שאול נבחרה ליו"ר רשות הניקוז שרון

ראשת המועצה גלית שאול יור רשות ניקוז שרון
ראשת המועצה גלית שאול יור רשות ניקוז שרון

ראשת המועצה האזורית עמק חפר ד"ר גלית שאול נבחרה ליו"ר רשות הניקוז שרון. שאול נבחרה לתפקיד בבחירות פנימיות של רשות הניקוז, שבהם הצביעו כל ראשי הרשויות החברים ברשות: חמש מועצות אזוריות ו-16 מועצות מקומיות

ב-12 השנים האחרונות שימש רני אידן, ראש המועצה לשעבר של המועצה האזורית עמק חפר, כיו"ר רשות הניקוז שרון. עם היבחרה של ד"ר גלית שאול לתפקיד ראשת המועצה בבחירות האחרונות פרש אידן גם מתפקידו כיו"ר רשות הניקוז, ולכן עלה הצורך במינוי חדש לתפקיד.

על התפקיד התמודדו ראש המועצה האזורית מנשה אילן שדה, ששימש כממלא מקום יו"ר רשות הניקוז וכחבר הנהלה ברשות הניקוז מזה 22 שנים, וראשת המועצה האזורית עמק חפר ד"ר גלית שאול שנבחרה ברוב קולות. מנכ"ל הרשות הוא ניסים אלמון.

רשות הניקוז והנחלים היא גוף סטטורי עצמאי הפועל מתוקף חוק הניקוז וההגנה מפני שטפונות  באחריות משרד החקלאות, ומתוקף סמכויות נוספות מתוך חוק המים וחוק רשויות הנחלים באחריות המשרד לאיכות הסביבה.

הרשות אחראית על שמירה על איכות המים, הוצאת מזהמים, טיפול באגני הניקוז, שמירת מתנות הטבע ופיתוח סביבת הנחלים שברשותה: נחל אלכסנדר, נחל חדרה ונחל פולג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות