fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החנות של שלום בקרית אתא: איש אינו בא, איש אינו מבקר

דומה שאין ילד בקרית אתא שלא מכיר את החנות של שלום לכלי כתיבה וצעצועים במרכז שביט. בימים אלה הוא זקוק לקונים יותר מתמיד. מי בא לקנות?
תמיד מחייך ותמיד סבלני וכל כך שירותי ואכפתי לכל לקוח. שלום אברהם | צילום: קרינה סגיטוב
תמיד מחייך ותמיד סבלני וכל כך שירותי ואכפתי לכל לקוח. שלום אברהם | צילום: קרינה סגיטוב

שלום אברהם יושב בחנותו ומחכה לקונים.

כשברקע המשבר הכלכלי הקשה, העצמאים זועקים את זעקתם המוצדקת והשכירים שיצאו לחל"ת ו/או פוטרו יושבים בבתיהם ומצפים לחסדי המוסד לביטוח הלאומי, ישנם גם אותם בעלי העסקים הוותיקים, שדומה כי נשכחו בחנויותיהם. שנים שהם יושבים שם ומוכרים את מרכולתם, עד שבאו הקניונים הגדולים וגזלו את פרנסתם המזערית, ועכשיו באה גם הקורונה, והם נואשים.

אין ילד בקרית אתא שלא מכיר את שלום

קרינה סגיטוב, שעובדת במכון היופי "ביוטי סרוויס" במרכז שביט בקרית אתא, היא שכנתו של שלום אברהם, בעליה של חנות ותיקה של כלי כתיבה, ציוד משרדי וצעצועים.

הבוקר כתבה קרינה ל"הד הקריות":  "אני כותבת את זה בלי שום אינטרסים, והאמת גם בלי ידיעתו של שלום, אבל כל כך חשוב לי רק לפרגן לאיש המאוד-מאוד יקר שנמצא בעסק לידנו. כל מי שגר בקרית אתא מכיר את החנות של שלום. אין ילד בעיר שלא מכיר אותו.

"בבקשה תקפצו לשלום ולא לרשת גדולה. המחירים בדיוק אותו הדבר". החנות של שלום | צילום: קרינה סגיטוב
"בבקשה תקפצו לשלום ולא לרשת גדולה. המחירים בדיוק אותו הדבר". החנות של שלום | צילום: קרינה סגיטוב

 

"שנים שהוא עובד בחנות המקסימה שלו, תמיד שירותי, תמיד אדיב. הימים השתנו והרשתות הגדולות תופסות מקום. את המקום של השיווק האינטנסיבי ברשתות החברתיות ובאינטרנט, אף חנות קטנה לא יכולה לתפוס. אבל אני בכל מקרה בעד לפרגן לעסקים קטנים ומקומיים, והאיש היקר הזה, מעל גיל 70, קם כל בוקר לעבודה ופותח את העסק. תמיד מחייך ותמיד סבלני וכל כך שירותי ואכפתי לכל לקוח.

"אז אם יש לכם צורך במתנות, ציוד משרדי, משחקים, צעצועים, מחברות, כלי כתיבה וכל דבר שקשור לזה – בבקשה תקפצו לשלום ולא לרשת גדולה. המחירים בדיוק אותו הדבר.

"כך אתם תזכו לתת פרנסה לאדם שבאמת אוהב לעבוד ולהיות בשביל הלקוחות שלו. החנות נמצאת ביוספטל 53, מרכז שביט קרית אתא".

הטלפון בחנות של שלום אברהם: 04-8441991; נייד: 055-9187661

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות