fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחראית הצהרון בבית הספר קדימה בקרית ביאליק נמצאה חיובית לקורונה

קורונה בקרית ביאליק: הוחלט על סגירת בית הספר קדימה. ההורים מתבקשים כעת לבוא לאסוף את ילדיהם. בימים הקרובים יעבור בית הספר ללמידה מרחוק
בית הספר קדימה | צילום: דוברות העירייה

קורונה בקרית ביאליק. זו ההודעה שיצאה בדקות האחרונות מטעם העירייה: "אנו מבקשים לעדכן אתכם כי כרגע עודכנו על ידי משרד הבריאות כי אחראית הצהרון בבית הספר קדימה נמצאה חיובית לבדיקת קורונה.

"בסיום הערכת מצב של מנהל בית הספר עם משרד החינוך, ראש העירייה, מערכת הבריאות. הוחלט בהנחיית מנהל המחוז, ד"ר סער הראל, שבית הספר ייסגר עד להודעה חדשה מטעמנו.

"כרגע מתקיימות שיחות של צוותי החינוך עם התלמידים ובסיומם נבקש לאפשר לכל כיתה להשתחרר באופן מסודר מבית הספר. היו זמינים כדי להגיע ולאסוף את ילדיכם. עד השעה 12:40 נסיים את הפיזור.

"משרד הבריאות מקיים תחקיר אפידמיולוגי, ובהתאם לתוצאותיו יוזמנו תלמידים לבדיקות במידת הצורך. אנו בקשר מתמיד ורצוף עם נציגי משרד הבריאות ומשרד החינוך ונפעל בהתאם להנחיותיהם.

בימים הקרובים נחזור ללמידה מרחוק ובינתיים, אנו זמינים לכל שאלה. מאחלים בריאות לכולנו ובטוחים שיחד נעבור את התקופה בהצלחה. הנהלת בית הספר קדימה".

האזינו לדברי ראש העירייה אלי דוקורסקי:

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות