fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ראשי ימינה חבר הכנסת נפתלי בנט ואביר קארה סיירו בנהריה

במסגרת סיוריו בין עסקים , הגיעו ח"כ נפתלי בנט עם יו"ר השולמנים אביר קארה לנהריה וכאן הצטרפה אליהם חברת מועצת העיריה אורנה שטרקמן.
נפתלי בנט, אביר קארה ואורנה שטרקמן בביקור בנהריה | צילום: קובי הרצשטרק

בעלי עסקים בנהריה זכו אתמול 21/01 לביקור מפתיע מראשי מפלגת ימינה ח"כ נפתלי בנט ויו"ר ה"שולמנים" אביר קארה, כשאליהם מצטרפת חברת מועצת העיריה אורנה שטרקמן.

הביקור התקיים לבקשתה של אורנה שטרקמן, שביקשה להציג בפני ראשי ימינה הממקדים חלק נכבד מקמפיין הבחירות של המפלגה בשיקום הכלכלה, את הקשיים שחווים בעלי העסקים בעיר.

בנט קארה ושטרקמן ביקרו בקניון ארנה והתרשמו מהעסקים הסגורים שנה שלמה, לאחר שנפגעו בהצפות בינואר ומיד לאחר שהקניון שוקם מההצפות פרצה מגיפת הקורונה והם שוב נסגרו.

בהמשך ביקרו בלשכת ראש העיריה רונן מרלי ודנו באפשרויות העזרה לעיר שהוצפה שלוש פעמים בשנה האחרונה ולבעלי העסקים שחווים קושי, עקב ההצפות ועקב הסגרים.

לסיכום הביקור הגיעה החבורה בתאום אורנה שטרקמן למסעדת הסושי "אצה", שם פגשו את הבעלים נאדר דאהר דרוזי תושב סאג'ור, בוגר סיירת גולני ומדריך לוחמה בטרור וקרב מגע במילואים.

שסיפר על הבעיות של בתי העסק בנהריה בכלל ובשד' הגעתון בפרט, הראה על עסקים שכנים הסגורים למעלה משנה לאחר שנפגעו קשה בהצפות בינואר 2020 ומיד לאחר שהבעלים סיימו לשקם את העסק, פרצה הקורונה והעסקים נותרו סגורים, כשהשבוע נפגעו שנית בהצפות.

נאדר דאהר: "אף אחד מהממשלה אינו מתייחס לבעיות שלנו ואני צריך להחזיק שקי חול בסמוך למסעדה כדי להתמודד עם ההצפות, מה עוד שחברות הביטוח אינן מוכנות לבטח את העסקים בעיר כנגד השטפונות ובמידה ויהיה שיטפון נוסף בעלי העסקים לא יפוצו ולא יוכלו לשקם את עסקיהם, אני מעסיק בשגרה 30 עובדים ואילו ממרץ כשאנחנו עובדים במתכונת משלוחים, אני מעסיק 6 עובדים בלבד והשאר בחל"ת".

נפתלי בנט: " אחרי השיטפון בשנה שעברה, הממשלה הבטיחה לטפל בנושא ולא טפלה ואז הגיעה הקורונה שהמחדל של הממשלה בטיפול בה הוא כמו מחדל מלחמת יום הכיפורים, שבעקבותיו גולדה ודיין נשלחו הביתה".

"נתניהו ורגב נכשלו במחדל הקורונה וגם צריכים ללכת הביתה, לאחר שאפשרו למוטציות לחדור למדינה ולהתפוצץ בה, שלא כמו במדינות האי האחרות: אוסטרליה, ניו זילנד וטייוואן, שידעו לעשות בדיקות, המחדל הזה רשום על שמם".

"כמה סבל יכול היה להימנע לו היו נוהגים כמו שצריך ועושים בדיקות בגבולות, כמה אנשים יכלו לא למות אם היו מבצעים בדיקות בנתב"ג, כמה עסקים יכלו לא לפשוט את הרגל ואנשים לא לאבד עבודתם".

הוסיף ואמר נפתלי בנט: "במלחמת יום הכיפורים היתה שגיאה של יוהרה וגם הפעם, אלא שהפעם יש משהו נוסף, זה מחדל של חוסר איכפתיות. לא יתכן שאף שר בממשלת ישראל לא הגיע לכאן לפגוש את כל האנשים הטובים שאני רואה כאן בנהריה".

סיים נפתלי בנט: "אף שר בממשלת ישראל לא מטריח עצמו לבוא לכאן, זו נקראת הנהגה חובבנית ואנחנו ב-23/03 נחליף את ההנהגה ונביא הנהגה שאכפת לה ואם היא מבטיחה היא מקיימת, אנחנו נדאג לעצמאים ולשכירים ולכל עם ישראל".

אביר קארה: בשנה שעברה היינו כאן ב-08/01 עקב השטפונות הקשים ושוב אנחנו חוזרים לאחר שיטפון, לאסי אטדגי השכן של נאדר והבעלים של "הסוגו" היו נזקים ב-3 מיליון ש"ח ואז פרצה הקורונה והעסק שלו סגור. המחדל בנתב"ג וההקורונה, מחדל אחרי מחדל כי לא אכפת להם".

ממשיך קארה ואומר: "באתי לחברים שלי בנהריה והבאתי איתי את ראש הממשלה הבא נפתלי בנט ואני חושב שהוא היחיד שאכפת לו"

אורנה שטרקמן: "הממשלה ויתרה עלינו ולא נתנה לנו את מה שמגיע לעסקים כאן, שמפרנסים משפחות רבות ובמיוחד כאן בפריפריה אם העסקים לא יהיו חזקים, משפחות רבות יאבדו את מקור הפרנסה שלהם".

הוסיפה שטרקמן: "הממשלה הבאה בראשות נפתלי בנט תעזור להצמיח את הפריפריה, אנחנו הכח החדש של מדינת ישראל".

 

 

 

 

 

לעדכונים נוספים בצפון 1 חדשות נהריה לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות